  • Data: 2019-12-26 12:16:24
    Temat: Re: Wzorcowe napięcie - gdzie odczytać
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Same jednak potrzebują odczytania precyzyjnym przyrządem wcześniej.
    >
    > Pytanie: zakładajac że jako amator nie posiadam super przyrządu z kalibracją,
    > ale chciałbym dowiedzieć się ile te moje AD584 faktycznie podają, jakie mam
    > możliwości?
    >
    > Jest gdzieś miejsce gdzie odpłatnie, nie po znajmości, mogę podskoczyć z
    > włąsną zabawką i poprosić kogoś o pomiar napięć z precyzją potwierdzoną
    > kalibracją? To takie bardzie teoretyczne pytanie niż związane z moją

    https://www.gum.gov.pl/pl/form/13,Wykaz-uslug-metrol
    ogicznych-dotyczacych-wzorcowania-przyrzadow-pomiaro
    wych-wytwa.html
    GUM oferuje usługę wzorcowania multimetru. Dostajesz urzędową bumagę co
    pokazuje twój miernik. Czy sprawdzą samoróbkę to nie wiem, ale można
    podejść i zapytać. Ze wskazaniem na podejść, nietypowe sprawy należy
    załatwiać osobiście :)
    Wojtek