    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wzmacniacz operacyjny w roli sterownika mosfeta
    Date: Sat, 16 Jun 2012 15:20:11 +0200

    Hello Sebastian,

    Saturday, June 16, 2012, 3:05:50 PM, you wrote:

    > Więc wychodzi na to ze najlepiej mi pasuje scalony driver zasilany z
    > napiecia 30V,

    Nie może być zasilany z 30V - znalezienie MOSFETa znoszącego więcej
    niż 20V na bramce jest bardzo trudne. Bezpiecznym napięciem zasilania
    jest napięcie rzędu 10-12V - wystarczy do otwarcia nawet bardzo
    opornych MOSFETów. Z 30V na 12V możesz obniżyc nawet byle 78L12 -
    sredni pobór pradu przy driverze taktowanym 5kHz jest śmiesznie mały.

    > posiadający opto izolację i mający wejście logiczne 3.3v ;)

    Ale po co Ci wejście logiczne 3.3V skoro i tak masz transoptor?

    Dobrze byłoby, gdybys się zdecydował - chcesz mieć dobrze i tanio,
    dobrze i drogo czy źle, drogo i bez sensu?

    --
    Best regards,
    RoMan