  • Data: 2015-11-17 10:10:33
    Temat: Re: Wzmacniacz audio, za mały prąd spoczynkowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nie (nie tak znacznie - ma około 550), to pomierzone było wczesniej.
    >"Sukcesy" już są mierzyłem napięcia - zrobiłem zwarcie (w lewym
    >kanale, tym sprawnym), ciekawe co poleciało.

    A polecialo cos ? On ma zabezpieczenia, ale zewrzec mogles w zlym
    miejscu.

    >V2330 ma BE 0,5V -jakby za mało

    Z tym, ze to moze oznaczac uszkodzenie V1313, lub R1358.
    Ale moze i V2330 polecial tak, ze CE ledwo przewodzi, a zlacze BE sie
    przetopilo i teraz stabilizuje 0.5V.

    Zbocznikowalbym na chwile V1313 (CE) rezystorem ~5k.
    Powinien puscic ~3mA, to 2330 tak ze 0.3-1A powinien puscic ... na
    tyle malo, zeby nie uszkodzic, na tyle duzo, ze powinno byc mierzalne.

    J.