  • Data: 2015-11-17 18:44:20
    Temat: Re: Wzmacniacz audio, za mały prąd spoczynkowy
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-17 14:27, Paweł Pawłowicz wrote:
> [...]
    (ciap)

    > Nieco offtopiczne, opłaca Ci się w to bawić?

    Nooo, teraz to już nie policzywszy nakład czasu...
    miał być komplet z tym:
    http://dino.inosak.org/dokumentacje/rft_kolumny.jpg

    i opylić lub zostawić jako zestaw warsztatowy ;-)
    poza tym zachciało mi się wschodnioniemieckiej produkcji powąchać

    > http://allegro.pl/unitra-diora-wzmacniacz-ws-502-i57
    99520600.html

    Mam organiczny wstręt do diory (dotyczy wczesniejszych konstrukcji
    wprawdzie), ale omijam ;-)

    > Albo droższy, ale bardzo przyzwoity:
    >
    > http://allegro.pl/wzmacniacz-unitra-diora-ws-504-gwa
    rancja-i5802009780.html

    A jak z STK do niej? bo oryginałów jakoś nie widzę?

    Nie kupię sprawnego wzmacniacza ;-)

    Najlepiej taki żeby miał jakieś trywialne uszkodzenie i żeby był
    łatwoserwisowalny (dekiel od spodu, porzadny laminat ...)

    Włodek