  • 1. Data: 2010-07-16 10:01:32
    Temat: Wziernik poziomu oleju
    Od: souti <a...@o...pl>

    Witam
    Pomyślałem sobie o wzierniku poziomu oleju.
    Zamiast wklejać szybkę, pomyślałem o zastosowaniu jakiegoś gotowego
    wziernika poziomu oleju z motocykla, czy też silnika zaburtowego od
    łodzi. No i pytanie do tych, co mają w waszych motocyklach coś takiego:
    Jakie motocykle mają taki luksus? A jak jeszcze wiecie, jak to jest
    montowane, to już wypas.

    --
    souti

  • 2. Data: 2010-07-16 12:58:20
    Temat: Re: Wziernik poziomu oleju
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 16 Lip, 12:01, souti <a...@o...pl> wrote:

    > łodzi. No i pytanie do tych, co mają w waszych motocyklach coś takiego:
    > Jakie motocykle mają taki luksus? A jak jeszcze wiecie, jak to jest
    > montowane, to już wypas.

    Witam!

    Montowane jest to często na wcisk, albo z pierścieniem sprężystym. Od
    BMW dostaniesz to za ~ 90 pln , nr części 11117710474.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS, szybsze bo czerwone, no i z
    wziernikiem ;)

  • 3. Data: 2010-07-16 13:26:01
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "souti", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Jakie motocykle mają taki luksus?

    Jamahi majom.
    XJ-ty w każdym razie na pewno, ale nie rozbierałem i nie wiem na jakiej
    zasadzie to tam jest wetknięte.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2010-07-16 18:15:29
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "souti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    Jakie motocykle mają taki luksus?

    GN 250 , SR 250 :-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-07-16 21:32:32
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "souti" <a...@o...pl> wrote
> [...]
    > takiego:
    > Jakie motocykle mają taki luksus? A jak jeszcze wiecie, jak to jest

    Suzuki GZ250 (Marauder) tez ma.

    Pozdr.
    Pete

  • 6. Data: 2010-07-19 12:18:46
    Od: Barnaba <p...@g...com>

> [...]
    > łodzi. No i pytanie do tych, co mają w waszych motocyklach coś takiego:
    > Jakie motocykle mają taki luksus? A jak jeszcze wiecie, jak to jest

    Ja to myslalem ze prawie wszystkie nowsze maja takie wzierniki. Moze
    zrob dziure i zamontuj ten okragly przezroczysty garnek od pralki?
    Ponoc zaroodporny... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba