  • Data: 2016-03-10 12:17:00
    Temat: Re: Wzbudzanie silnika elektrycznego
    Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik bobofrut napisał:

    > Pytam, bo kumpel z pracy twierdzi, że na parkingu niedaleko pracy, co jakiś czas
    ktoś lub coś mu uchyla szybę w aucie, i tak się zastanawiam jak to możliwe?
    > Twierdzi, że gdy parkuje pod domem to tego problemu nie ma.

    Pośrednio teoretycznie możliwe, jeśli autoalarm ma
    wyjście do sterowania szybami, jak nie ma autoalarmu
    a elektronika szyb jest stale zasilania i obok
    podjedzie policja i zacznie nadawać przez krótkofalówkę
    co ma 50W.

    Jakieś tam mgliste wróżby możemy snuć
    polecając jednak bilobil koledze, bo to wisz,
    ludzie czasem dzieci zapominają zabrać z samochodu.

    Taki telefon położony obok nieekranowanego przewodu
    wzmacniacza audio u mnie np. ws502 bardzo ładnie słychać
    w głośnikach co kilka godzin jak się łączy z btsem,
    albo kiedy wciśnie się "połącz", wtedy idą mocne
    paczki impulsów, w czasie rozmowy impulsy są już słabsze.
    Niby mamy 900MHz z jednej strony, a z drugiej pasmo
    audio 20kHz, nic nie powinno się zdarzyć, a jednak
    na głośnikach są grube wolty. Czary Panie!!!:)