  • Data: 2010-02-13 12:27:22
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hl1g1d$6g1$1@inews.gazeta.pl...

    > To teraz zastanów się nad sytuacją, kiedy jest skrzyżowanie o ruchu
    > okrężnym (dwie ulice dwujezdniowe), ale z sygnalizacją świetlną (sygn.
    > S-1). Takich akurat w miastach jest od cholery. Ruch spory, w zasadzie nie
    > ma przerw w ciągu aut. W jaki sposób można skręcić w lewo? Zgodnie z tym,
    > co piszesz nie masz prawa wjechać na skrzyżowanie, bo nie dasz rady go
    > opuścić. Będziesz stał do wieczora aż ruch zmaleje i sygnalizatory zmienią
    > się w migające ostrzegawcze?

    Przecież nie o to chodzi tylko o granice skrzyżowania. Głupi przepis w
    praktyce sam pada pod naciskiem rozumu, chociaż czasem komuś przypierdzielą
    za zblokowanie skrzyżowania lub zjazd na żółtym/czerwonym. Mnie nieraz szlag
    trafia jak stoję i czekam długo na i tak krótkie zielone a buractwo skręca
    już na czerwonym. Na zwykłych niektórych skrzyżowaniach masz dłuższe zielone
    dla lewoskrętu.
    neelix