  • Data: 2010-02-11 16:51:44
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b741337$1@news.home.net.pl...

    > Z neeliksem nie pogadasz, zobacz co napisał o skręcie w lewo. Jego
    > zdaniem, jeśli skręcasz w lewo to masz miejsce, nawet jeśli go nie masz,
    > bo z przeciwka jadą auta.

    Jeśli nie utrudniasz i za skrzyżowaniem jest pusto to miejsce masz jak
    najbardziej tylko Ci wjechać nie wolno ze względu na definicję "zielonego".
    Jeśli jednak nie wjedziesz kiedy masz jeszcze zielone to zgodnie z prawem
    nie skręcisz w lewo ze względu na pojazdy z przeciwka. Jak pojazdy z
    przeciwka staną to zjeżdżasz na żółtym lub czerwonym.

    neelix