  • Data: 2010-02-11 18:35:15
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    .
    > ^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Kuba, przeczytaj jeszcze raz to podkreślone, nie ma co oceniać, to widać i
    > słychać (z tyłu) :D

    No ale ja nie mówie, ze nie.
    Tyle, ze nie zawsze tak jest, bo nie zawsze zółte, zielone i czerwone dla
    dwóch kierunków zpalają sie w tej samej chwili.
    Poza tym czasem ktoś z przeciwka moze przekakiwać na późnym żółtym,
    czerwonym. Czasem nie da sie przejechac w tej zmianie swiateł i wtedy
    zostajesz na skrzyżowaniu w czasie, gdy zielone ma kierunek dla innego
    kierunku.

    Jeszcze raz podkreslam - jest przepis i na Jego podstawie mozna dostać
    mandat - bo takie są przepisy i tyle.
    Dodatkowo nie ma nigdzie napisane wprost gdzie jest początek a gdzie koniec
    skrzyzowania (ale to tak na marginesie)
    Zycie jednak dyktuje nam pewne "niepisane zasady" i jasne jest, ze czasem
    wjeżdzasz na skrzyżowanie na zielonym, czekasz, az mozesz skręcic w lewo i w
    tym czasie zapala sie już zółte czy czerwone i dopiero wtedy sie zjeżdza.
    Nie zmienie to faktu, ze w mysl przepisów *nie wolno* i tylko o tym
    napisałem bo mowa byla o mandacie.
    A czy samemu mi sie zdarza taka sytuacja - pewnie. Jak każdemu, ktory w
    miare duzo jeździ.
    Poza tym tak jak pisałęm - nie zawsze swiatła z jednej strony zapalają sie w
    tym samym czasie co z drugiejs strony.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE