-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: megrimsES <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wytrzymały silnik [OT] najbardziej nietrwały silnik świata -
oczywiście od VAG
Date: Fri, 18 Apr 2014 19:46:25 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 32
Message-ID: <lirodi$bmg$1@usenet.news.interia.pl>
References: <534fd139$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs73044.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1397843186 11984 91.94.158.146 (18 Apr 2014 17:46:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Apr 2014 17:46:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
In-Reply-To: <534fd139$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530602
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-17 15:03, Trybun pisze:
>
> Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
> silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
> wschodniego" upadło również na świecie.. Dzisiaj już nikomu się nie
> opłaca produkować trwałych urządzeń.
>
> http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Polacy-wykorzystaj
a-grafen-w-silnikach,wid,16543111,wiadomosc.html?tic
aid=11290e
>
Szczytem silników nietrwałych to nowe porsche GT3. Teraz to chyba
VAG.
http://www.youtube.com/watch?v=rXWfUuNfZk0
"Porsche Halts 911 GT3 Sales Due To Fire Risk"
Pierwszego (!!) dnia sprzedaży padły motoryny w dwóch autach.
A tam padają tak, jak na powyższym filmie. Urywa się korba
i wychodzi bokiem. Olej na wydech i zapalniczka.
Porsche zabrało kilkaset aut do fabryki i wymieniają panewki
na korbowodach na rajdowe. Planują zwrot za 3-4 miesiące
wszystkich aut do właścicieli. Za każdy dzień płacą 200 Euro :)
BTW: jeśli porsche to 911 z roku max 2007 o pojemności 3.6.
3.8 to padlina. I nieustannie twierdzę, że wszystko od VAG to padlina.
Trwały jest podobno0 OM642 (MB 320cdi) ma opinie bardzo trwałego.
I mam na myśli zespół korbowo-tłokowy. Robią po 500.000 km
bez problemów, bez brania oleju itp.
Osprzęt oczywiście siada.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa