-
1. Data: 2014-04-17 15:03:52
Temat: Wytrzymały silnik
Od: Trybun <I...@j...com>
Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
wschodniego" upadło również na świecie.. Dzisiaj już nikomu się nie
opłaca produkować trwałych urządzeń.
http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Polacy-wykorzystaj
a-grafen-w-silnikach,wid,16543111,wiadomosc.html?tic
aid=11290e
-
2. Data: 2014-04-17 15:38:47
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: WS <L...@c...pl>
W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 15:03:52 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
> silników, czy ogólnie samochodów.?
Podwyzszenie trwalosci to nie jedyne zastosowanie takich wynalazkow.
Jesli cos jest trwalsze, to mozna uzyc znacznie mniej/ciensze itp... Przy okazji
naprawa / regeneracja bedzie wiecej kosztowala (badz okaze sie, ze jest wrecz
niewykonalna), nie bedzie zamiennikow... czysty zysk dla producentow ;)
Np. zamiast stalowych pierscieni za ~30PLN wsadzi sie 20x ciensze grafenowe za ~500
:)
WS
-
3. Data: 2014-04-17 16:46:07
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: "zhbick" <k...@s...de>
Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:534fd139$0$2370$6...@n...neostrada
.pl...
> Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
> silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
> wschodniego" upadło również na świecie..
silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm
-
4. Data: 2014-04-17 16:53:01
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
> silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm
Roznie bywalo. Przejechalem spokojnie na 1.6 140tys i sprzedany w dobrym
stanie (silnik)
-
5. Data: 2014-04-17 16:57:40
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2014-04-17 16:46, zhbick pisze:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:534fd139$0$2370$6...@n...neostrada
.pl...>
>
>> Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych silników,
czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku wschodniego" upadło również
na świecie..
>
> silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm
Myślę, że koledze raczej chodziło o to, że pogorszenie jakości zbiegło się w czasie z
upadkiem bloku,
(moim zdaniem - jednak nieco później, i bez związku), a nie, że wytwory bloku były
szczególnie trwałe :)
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
6. Data: 2014-04-17 17:19:40
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello zhbick,
Thursday, April 17, 2014, 4:46:07 PM, you wrote:
>> Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
>> silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
>> wschodniego" upadło również na świecie..
> silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm
Przeginasz - spokojnie 100-120kkm przejeżdżały.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
7. Data: 2014-04-17 17:38:45
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:lioq5c$5qa$...@n...ipartners.pl...
> W dniu 2014-04-17 16:46, zhbick pisze:
>> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:534fd139$0$2370$6...@n...neostrada
.pl...>
>>
>>> Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
>>> silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
>>> wschodniego" upadło również na świecie..
>>
>> silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm
>
> Myślę, że koledze raczej chodziło o to, że pogorszenie jakości zbiegło się
> w czasie z upadkiem bloku,
> (moim zdaniem - jednak nieco później, i bez związku), a nie, że wytwory
> bloku były szczególnie trwałe :)
Nie - to stary komuch i jego intencje zostały odebrane prawidłowo.
Tyle że jak zwykle walnął kulą w płot.
-
8. Data: 2014-04-17 19:14:07
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: giecik <g...@S...pl>
W dniu 2014-04-17 17:19, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello zhbick,
>
> Thursday, April 17, 2014, 4:46:07 PM, you wrote:
>
>>> Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwałych
>>> silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku
>>> wschodniego" upadło również na świecie..
>> silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy 70kkm
>
> Przeginasz - spokojnie 100-120kkm przejeżdżały.
>
Zgadzam się
Kupiłem nówkę Poloneza 1.6 na jednopunktowym wtrysku ( przeznaczenie
nauka jazdy )
Zrobiłem 100 kkm i założyłem gaz
Później miałem problem z wypalaniem zaworów ( 3 x wymieniany ) i
silniczkiem krokowym ( 2x wymieniany )
ale zrobiłem jeszcze 100 kkm i sprzedałem. Z tego co się później
dowiedziałem to jeździł jeszcze na taryfie.
-
9. Data: 2014-04-17 20:21:55
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
>> Przeginasz - spokojnie 100-120kkm przejeżdżały.
>>
> Zgadzam się
> Kupiłem nówkę Poloneza 1.6 na jednopunktowym wtrysku ( przeznaczenie
> nauka jazdy )
> Zrobiłem 100 kkm i założyłem gaz
> Później miałem problem z wypalaniem zaworów ( 3 x wymieniany ) i
> silniczkiem krokowym ( 2x wymieniany )
> ale zrobiłem jeszcze 100 kkm i sprzedałem. Z tego co się później
> dowiedziałem to jeździł jeszcze na taryfie.
w tych czasach kupiłem ibize (system porshe, nie vokswagen) jak miała
80tyś, sprzedałem jak miała 380, bez remontu silnika. Potem kupiłem
citroena c15 jak miał 280 tyś i sprzedałem jak dobijał do 500. jedyne co
siadło to świece żarowe. Potem był hdi, który dojechał do 203 tyś w
stanie idealnym, aż mu się przytrafił wypadek..... Ale Polak kupi TYLKO
auto które ma 120-150 tyś....
ToMasz
-
10. Data: 2014-04-17 21:40:48
Temat: Re: Wytrzymały silnik
Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
W dniu 2014-04-17 17:38, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:lioq5c$5qa$...@n...ipartners.pl...
>> W dniu 2014-04-17 16:46, zhbick pisze:
>>> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
>>> dyskusyjnych:534fd139$0$2370$6...@n...neostrada
.pl...>
>>>
>>>> Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem
>>>> trwałych silników, czy ogólnie samochodów.? Tak, coś z tym upadkiem
>>>> "bloku wschodniego" upadło również na świecie..
>>>
>>> silniki w Polonezie były zajebiście trwałe... remont kapitalny przy
>>> 70kkm
>>
>> Myślę, że koledze raczej chodziło o to, że pogorszenie jakości zbiegło
>> się w czasie z upadkiem bloku,
>> (moim zdaniem - jednak nieco później, i bez związku), a nie, że
>> wytwory bloku były szczególnie trwałe :)
>
>
> Nie - to stary komuch i jego intencje zostały odebrane prawidłowo.
> Tyle że jak zwykle walnął kulą w płot.
>
>
Nie tak do końca. Poszukaj sobie w necie, co to był "kartel żarówkowy".
Planowane starzenie wymyślili sobie na zachodzie (głównie w US) jako
receptę na kryzys, a potem akcjonariuszom się spodobało. Tę modę po
upadku bloku wschodniego wprowadzili również do nas.
Pozdrawiam,
Jarek