  • Data: 2010-10-23 22:28:17
    Temat: Re: Wytłumaczcie mi jedną kwestię...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-23 18:06, Dysiek pisze:

    > Nie napislem, ze swiadomie obijam. Napisalem, ze nie zwracam uwagi na jego
    > drzwi - obija sie to trudno, bylo nie parkowac. Chamstwem natomiast jest
    > zastawienie kogos, zeby mial trudnosci z otworzeniem drzwi.

    Nawet jeżeli trzeba oprzeć drzwi o samochód obok, jeszcze nie trzeba go
    ani odrapać, ani tym bardziej wgnieść. Nie jest to żaden wielki trud.

    Bo lakier nie jest z plasteliny i całkiem sporo wytrzyma. Żeby go
    podrapać, to trzeba w niego całkiem solidnie przywalić, albo
    wsiadać-wysiadać dociskając drzwi do tego samochodu z boku.