  • Data: 2010-10-24 10:18:33
    Temat: Re: Wytłumaczcie mi jedną kwestię...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i9vqht$gn8$1@news.onet.pl...

    > Rozumiem zwykłe dotknięcia drzwiami,

    I ja tez takie mialem na mysli... jesli jest ciasno i trzeba oprzec drzwi o
    sasiedni pojazd, to nie widze problemu - generalnie wlasnie po to montuja
    listwy itp.

    > ale do licha, jeżeli znajduje na środku drzwi pionową wgniotkę długości z
    > 10cm i podrapany lakier to coś już tu jest nie tak...

    Z takimi nie spotkalem sie - moze raz, ale sam sobie bylem winien. Trzeba
    uwazac na parkowanie przy dostawczakach i innych wysokich samochodach a
    jesli sie cos zdarzy, to od tego sa ubezpieczenia

    --
    Picasso