  • Data: 2010-10-23 18:02:33
    Temat: Re: Wytłumaczcie mi jedną kwestię...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:i9uqbq$j5s$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak nie ma wystarczajacej ilosci miejsca to nie powinien wjezdac.

    Dla niektórych zastosowanie się do Twojej radosnej twórczości oznaczałoby
    brak możliwości zaparkowania w okolicy własnego mieszkania.

    Jeśli bym zobaczył że mi rysujesz świadomie auto to kolejnym razem tak stane
    by otwarcie Twoich drzwi od strony mojego samochodu było niemożliwe. Auto
    mam troche poobijane, ale sam nigdy nie obijam cudzych aut, nie mniej jednak
    za chamstwo nieraz odpowiadam tym samym.

    Mam nadzieje że kiedyś spotkamy się na parkingu, moje autko rysy przyjmie,
    szkody niewielkie, a Ty być może poćwiczysz sobie wsiadanie przez prawe
    drzwi, pasuje? ;)

    Pozdr