  • Data: 2010-10-23 16:37:53
    Temat: Re: Wytłumaczcie mi jedną kwestię...
    Od: notveryoldman <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-23 13:57, Lewis pisze:

    > Dlaczego po zaparkowaniu auta niejednokrotnie
    > widuje się jak jakiś osobnik otwiera na oścież drzwi i wali nimi po
    > innym aucie?

    Taką sytuację widziałem dwa razy i w obu przypadkach drzwiami w inne
    auto przywalili moi pasażerowie. Rzadko jeździli samochodem, i nie mieli
    nawyku, aby delikatnie otwierać drzwi, bo może w ich zasięgu stać inny
    samochód. Nawet i to do głowy nie przyszło. Co więcej, nawet tego nie
    zauważyli. Było mi za nich wstyd, i za siebie, bo nie przewidziałem, że
    tak się może stać, i nie ostrzegłem. A nie wjechałem dalej, bo po prostu
    nie było miejsca (cmentarz w Święto Zmarłych, parking pod dworcem
    kolejowym).

    Była kiedyś taka broszurka PZM - "Jadąc - przewiduj". Mi się zdaje, że
    my w dużej mierze nie umiemy przewidywać. I to nie tylko na drodze zresztą.

    --
    notveryoldman