  • 51. Data: 2015-05-18 16:59:42
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:almarsoft.5780067890746120762@news.neostrada.pl
    > już
    >
    > Za każdym razem (jako obywatel pl) mandat 500 zl za brak uprawnień, opłaca
    > się?

    Jaki brak uprawnień? Przecież mam prawo jazdy. Policjant właśnie je trzyma w
    ręku.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 52. Data: 2015-05-18 17:06:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Newok" <k...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Prawo zwiększające karanie debili drogowych jest potrzebne.
    > Gdyby władza jeszcze znalazla pieniądze na większą ilość patroli
    > policji na drogach, to by było jeszcze lepiej.

    KAPELUSZ (i maks. debil) PLONK

  • 53. Data: 2015-05-18 17:14:18
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Prawo zwiększające karanie debili drogowych jest potrzebne.

    Byc moze masz racje, ale piszac powyzsze zdanie w kontekscie calego tego
    watku popelniasz blad logiczny zakladajac, ze kierowca przekraczajacy
    predkosc podana na znakach wywoluje zagrozenie w ruchu i ze ergo jest
    debilem drogowym.

    > Gdyby władza jeszcze znalazla pieniądze na większą ilość patroli
    > policji na drogach, to by było jeszcze lepiej.

    Z tym sie nie zgadzam, jest to bardzo dziwne podejscie.

    > Ta ilość zabitych na drogach jest przerażająca. Nie ma tłumaczenia,
    > że złe drogi, pogoda, itd. itp. Kierowca ma myśleć, a jak nie, to ostro
    > karać i debilom zabierac prawa jazdy.

    Owszem - kierowca ma myslec - ale obecnie wchodzace zmiany w pord maja sie
    do tego nijak, sa wrecz krokiem wstecz.

    bart

  • 54. Data: 2015-05-18 17:15:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > Jaki brak uprawnień? Przecież mam prawo jazdy. Policjant właśnie je trzyma w
    > ręku.

    masz dokument, nie masz uprawnień do jazdy.
    "zabranie prawa jazdy" nie oznacza zabrania dokumentu a odebranie
    uprawnień.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2015-05-18 17:28:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości

    >Tak, ale to w systemach totalitarnych przymusza sie ogol do
    >szemranych interesow waskiej grupki.

    Duzo znasz krajow, gdzie nie ma ograniczen predkosci ?
    I jaka to niby waska grupka - policjanci, producenci radarow, znakow ?

    To tylko w Niemczech jakas waska grupka jezdzi naprawde szybko, i dla
    nich utrzymuje sie brak ograniczen na autostradach :-)

    J.

  • 56. Data: 2015-05-18 17:35:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > za duzo od niego wymagasz :):)

    Nie jestes nic lepszy...

  • 57. Data: 2015-05-18 17:35:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak wszedzie, panstwo to przede wszystkim aparat przymusu.

    Ale pytanie, do czego mnie przymuszją takie głupie przepisy?

  • 58. Data: 2015-05-18 17:42:51
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy ja dyskutuje z koniecznoscią karania piratów drogowych?

    Co rozumiesz przez pirata drogowego? Jesli ktos jedzie 80 po 3 pasmowej
    drodze to jedzie normalnie, jak wiekszosc. Za chwile na takich drogach
    pojawi sie 30 i jednym ruchem tysiace ludzi stana sie piratami. Mozna
    tez urealnic ograniczenia predkosci i liczba piratow bedzie powiedzmy 1
    na miesiac.
    To nie jest problem bezpieczenstwa na drogach, tylko bezpieczenstwa budzetu.

    > Na kogo miałem głosować aby takich bubli prawnych nie robiono?

    JKM, bycmoze inni tez by sie znalezli.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 59. Data: 2015-05-18 17:44:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-18 o 16:32, bartosz pisze:

    > ...to juz wyjasnialem - to po prostu uszkodzenie mozgu spowodowane przez
    > zanieczyszczenie srodowiska :):)

    Prosty wniosek: należy podnieść podatek na ochronę środowiska. I
    podnosić tak długo, aż środowisko się oczyści.

    --
    MN

  • 60. Data: 2015-05-18 17:44:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > masz dokument, nie masz uprawnień do jazdy.
    > "zabranie prawa jazdy" nie oznacza zabrania dokumentu a odebranie
    > uprawnień.

    Nie mam uprawnień do jazdy na całym świecie czy tylko w Polsce?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba