  • 41. Data: 2015-05-18 16:06:55
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5559a7e7$0$2187$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

    > Według tego co ja czytałem, to zabiorą. Stwarzasz przecież ogromne
    > zagrożenie.

    u-100-a-wideorejestrator-mowi-128,168372.html

    > Postęp wymaga ofiar - jak napisał już ktoś w tym wątku.

    http://moje.radio.lublin.pl/wydrukuj-pobity-policjan
    t-z-zamojskiej-drogowki.html
    hehehehe :)

    > Zawsze możesz odwołać się do niezawisłego sądu.

    Uuuahahahaha :)

    bart

  • 42. Data: 2015-05-18 16:07:00
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-18 o 14:42, J.F. pisze:

    > Prawidlowo czy nieprawidlowo - obowiazuje.
    > No moze tam prawnicy i sady maja rozne zdanie, ale skoro tablica stala,
    > to czemu kierowca lekcewazy ?

    na pewno?
    a jak nie ma tablicy to też obowiązuje? bo codziennie wjeżdżam do miasta
    drogą która nie ma tablicy i według oznakowania mogę jechać 90km/h w
    prawie całym mieście (są lokalne ograniczenia) - powinienem na mapie
    odszukać granicę administracyjną tego miasta i od tego momentu jechać
    50km/h?

    Łukasz

  • 43. Data: 2015-05-18 16:08:23
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA49E8C970E01Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > A co ci to da?
    > Bedziesz czekał na rozprawe bez prawa jazdy.
    > To jest moim zdaniem najwiekszy bład tej ustawy.

    Bledem jest dopatrywanie sie logicznych i sensownych podstaw w calym tym
    bajzlu. A oczekiwanie na rozprawe bez prawa jazdy to dzialanie celowe
    zlodziei w mundurach, a nie blad.

    bart

  • 44. Data: 2015-05-18 16:10:24
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5559a759$0$8383$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:XnsA49E5E65A4591budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Linia partii - linią narodu. Musisz się dostosować do woli większości.
    >
    > :)

    No wlasnie, tak jest w kazdym szanujacym sie systemie totalitarnym :)

    bart

  • 45. Data: 2015-05-18 16:17:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Białorusi,
    > prawa jazdy
    >
    > Też zabiorą, miejsce wystawienia p.j. nie ma znaczenia.

    Zabiorą litewskie, za drugim razem zabiorą białoruskie, za trzecim
    ukraińskie. Zanim zabiorą słowackie, to jest szansa, że litewskie już
    oddadzą.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 46. Data: 2015-05-18 16:20:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w

    > :)
    >No wlasnie, tak jest w kazdym szanujacym sie systemie totalitarnym :)

    Jak wszedzie, panstwo to przede wszystkim aparat przymusu.

    J.

  • 47. Data: 2015-05-18 16:23:33
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w

    > Jak wszedzie, panstwo to przede wszystkim aparat przymusu.

    Tak, ale to w systemach totalitarnych przymusza sie ogol do szemranych
    interesow waskiej grupki.

    bart

  • 48. Data: 2015-05-18 16:29:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości

    >na pewno?

    Na pewno to nie, bo tam rozne wyroki sie zdarzaly.

    >a jak nie ma tablicy to też obowiązuje? bo codziennie wjeżdżam do
    >miasta drogą która nie ma tablicy i według oznakowania mogę jechać
    >90km/h w

    Ale pisales o przypadku "bedzie nieprawidlowo ustawiona".
    Wiec nie wiem co jest - tablica jest, a miasta nie ma ?

    >prawie całym mieście (są lokalne ograniczenia) - powinienem na mapie
    >odszukać granicę administracyjną tego miasta i od tego momentu jechać
    >50km/h?

    No nie - nie po to mamy osobne znaki, zeby 50 obowiazywalo w granicach
    administracyjnych !
    Tylko poslowie chyba sami siebie nie rozumieja, bo przypadek "50" pod
    tablica z nazwa miejscowosci ... ale moze tak ma byc.

    Tym niemniej - jak ktos jedzie po wyraznie miejskich (budynki,
    chodniki, przejscia, swiatla, itd) ulicach 100/h, to moze i nalezy mu
    PJ odebrac, nawet jesli zna tajny wjazd bez tablicy :-)

    Watpliwosci moga budzic niektore wsie, czy poczatki obszaru ...

    J.

  • 49. Data: 2015-05-18 16:32:53
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jest też inne zaostrzenie: jazda bez uprawnień to teraz przestępstwo i
    > grozi więzieniem do 2 lat. Co to oznacza? Że zacznie opłacać się uciekać
    > przed policją. Teraz uciekał tylko głupek, bo groziło mu ze 300 zł
    > mandatu. Teraz warto podjąć ryzyko, bo uciekać będą przed więzieniem.

    Taka prawda, niestety - juz dawno sygnalizowalem, ze wladza z powszechnie
    niewiadomych ;) powodow dazy do zrobienia przestepcy ze zwyklego obywatela.

    > No i te wypowiedzi zachwyconych ludzi w TV. Co jeden to nachwalić się nie
    > może, jaką to słuszną linię ma nasza władza...

    ...to juz wyjasnialem - to po prostu uszkodzenie mozgu spowodowane przez
    zanieczyszczenie srodowiska :):)

    A z drugiej strony - przeca media nie puszcza glosow przeciwnych nawet,
    gdyby byly w wiekszosci. Nie ma co wyciagac wnioskow z takiej pokazowki :)

    bart

  • 50. Data: 2015-05-18 16:52:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 May 2015 16:17:12 +0200, "yabba"
> [...]
    > Zabiorą litewskie, za drugim razem zabiorą białoruskie, za trzecim
    > ukraińskie. Zanim zabiorą słowackie, to jest szansa, że litewskie

    Za każdym razem (jako obywatel pl) mandat 500 zl za brak uprawnień,
    opłaca się?

    --
    Marek