  • 122. Data: 2015-05-19 19:00:21
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Az sie kiedys zdziwisz :) - to tylko kwestia czasu....

    To znaczy?
    Ja juz raczej ten etap mam za sobą...

    > Czy nie jezdzilbys efektywniej, gdybys nie wypatrywal patroli?

    Nie.
    Do wypatrywania mam specjalne urzadzenie.

    > Zgadzam sie, ale tez zrozum, ze nie lamiesz prawa _dzis_, ale jesli
    > waaadzy za malo bedzie wplywow do budzetu, to uchwali takie prawo, ze
    > juz jutro bedziesz lamal prawo. Nie ma i nie bedzie w tym zadnej
    > Twojej woli.

    Musisz jasniej napisać.

  • 120. Data: 2015-05-19 19:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Znamienne, a wrecz tragiczne jest to, ze nie rozumiesz mojej
    > odpowiedzi i ze probujesz wycisnac ze mnie jakas wartosc predkosci.
    > Tymczasem takiej obiektywnej wartosci po prostu _nie ma_!
    >
    > Myslenie podobne do Twojego prezentuje waaaadza - to calkowite
    > nieporozumienie.

    Kpisz i tyle.
    Ale skoro nie da sie okreslic to moze powiedz od czego uzalezniasz to ze
    jedna prostą droga jedziesz X a drugą Y.
    Jak odppowiesz konkretnie to moze sie okaze ze gadamy o tym samym.
    Innymi słowy - skoncz z polsłówkami! :)

    > A ty nie masz? - to ulatw prace zlodziejom w mundurkach i sam oddaj
    > prawko
    >:)

    Ze co?
    Obecnie tyle nie jezdze, ale jezdziłem i 140 na równej prostej drodze nie
    nastrecza zadnych problemów w prowadzeniu auta.
    Bo niby czemu by miała?

    > Bez kozery powiem: pincet. Przelicytujesz mnie?
    > Sorki, ale glupie pytanie, to i nienajmadrzejsza odpowiedz.

    Niewatpliwie odpowiedz nie jest najmadrzejsza.

    > No wlasnie - to dlaczego nie lapali?

    znów kpisz?
    Jak to nie łapali?

    > Niekoniecznie - mogli tez zabrac prawko, nie bylo przeciwskazan
    > prawnych.

    A po co mieliby zabierac?

    > Ja tak nie sadze.

    Powaliła mnie Twoja argumentacja.
    Pozwolisz ze argumentowi BO TAK jak zwykle przeciwstawie argument BO NIE!

    > Chcieli zarobic, ale sa na to za glupi :) - rowerzysta u nas groszem
    > nie smierdzi :)

    Przeciez to nie o to chodzi czy rowerzysta ma kase tylko o to ile
    kosztowała obsługa procesu... boshhh...

  • 123. Data: 2015-05-19 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > To nie sa gierki, tylko prawda. Co ci sie w niej nie podoba?

    To ze praktycznie nie znam miejsc gdzie susza z czestotliwoscia maks co 3
    dni.
    Wiec jasnym jest, ze trzeba rozciagnac badanie na dłuzszy czas.

    > Ale o co chodzi? - o to, czy kiedykolwiek wczesniej tam suszyli? Co to
    > wnosi do dyskusji?

    To, ze wtedy nie byłaby to jakas specjalna akcja a dzien jak codzien.

  • 124. Data: 2015-05-19 19:03:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "dddddddd"

    > tak się mówiło ale pamiętam że jak wczytywałem się w projekt ustawy to
    > rozgraniczenia nie było...

    dobra, wczytałem się jeszcze raz:
    "po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:
    ,,1a) zatrzyma prawo jazdy za pokwitowaniem w przypadku ujawnienia czynu
    polegającego na:
    a) kierowaniu pojazdem z prędkością przekraczającą dopuszczalną o więcej
    niż 50 km/h na obszarze
    zabudowanym lub"
    trochę mi ulżyło, autostradą nadal mogę jeździć 200/h ;)
    ---
    Czyli można było dalej jeździć bo uprawnień nie odebrano. Poza tym jak
    delikwent nie miał dokumentu to i mu go nie zatrzymano.

  • 125. Data: 2015-05-19 19:21:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

    -prawny/w6etpc

    >ufff
    >Bo dotychczas to tylko ochy i achy słyszałem...

    Spoko spoko - od "mowienia" na jakims szemranym portalu to przepis sie
    nie zmieni :-(

    Co gorsza - glosowanie na PiS, ani na Kukiza czy Korwina tez go nie
    zmieni ... ale przynajmniej czesc jego autorow i poplecznikow straci
    stanowisko i immunitet :-)

    J.

  • 126. Data: 2015-05-19 20:25:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 May 2015 07:33:46 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Do tej pory racze niewiele takich przypadkow bylo.

    Niewiele, wiele, nie wiemy. Polsat Play, "Stoleczna drogówka", w co
    drugim odcinku jest taki co jechał 170+ na POW i mu zabierali PJ.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 127. Data: 2015-05-19 20:26:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 May 2015 03:00:24 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Ale ja nie przekraczam predkosci +50.

    Ja też się staram. +50 nie miałem, ale +43 się trafiło. Teren
    zabudowany w polu.

  • 128. Data: 2015-05-19 20:43:50
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA49FBB1F4C947budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > To ze praktycznie nie znam miejsc gdzie susza z czestotliwoscia maks co 3
    > dni.
    > Wiec jasnym jest, ze trzeba rozciagnac badanie na dłuzszy czas.

    To w takim razie ja nie pomoge, nie jezdze tamtedy codziennie.

    > To, ze wtedy nie byłaby to jakas specjalna akcja a dzien jak codzien.

    No niestety nie zgodze sie z tym "dzien jak codzien", bo nie susza tam
    kazdego dnia, a tym bardziej - kazdej nocy.

    bart

  • 129. Data: 2015-05-19 20:56:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    On Tue, 19 May 2015 07:33:46 +0200, "J.F."
    > Niewiele, wiele, nie wiemy. Polsat Play, "Stoleczna drogówka", w co
    >drugim odcinku jest taki co jechał 170+ na POW i mu zabierali PJ.

    Jakby to bylo czeste, to IMO byloby o tym glosno.

    A w rzeczywistosci to widzisz jak Froga scigali - w koncu scigneli,
    ale ile to trwalo - pol roku ?
    To nie wyglada na przetarta sciezke :-)

    Tzn teraz juz przetarta :-)

    J.

  • 130. Data: 2015-05-19 20:59:03
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA49FBAD8532E2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > To znaczy?
    > Ja juz raczej ten etap mam za sobą...

    Jest to nawiazanie do tego, co napisalem w ostatnim akapicie i tam tez
    tlumacze.

    > Nie.
    > Do wypatrywania mam specjalne urzadzenie.

    Aaaa, no widzisz, po prostu poszedles w technike, ktora wypatruje za
    Ciebie - ale przyczyna jest ta sama.

    > Musisz jasniej napisać.

    Prosze bardzo, zasada nazywa sie "na kazdego znajdzie sie paragraf, a jak
    nie, to sie paragraf wymysli"; schemat ogolny: waaadza pewnego
    hipotetycznego dnia uznaje, ze z obecnego dojenia obywateli ma za malo kasy
    lub pogorszyly sie statystyki wykrywania wykroczen, wiec uchwali nowe prawo
    (lub poprawke do starego) wlaczajace nowa grupe osob do kregu
    "wykroczeniowcow". Np. zakaze jezdzic czerwonymi samochodami ;), nakaze
    miganie kierunkowskazem dokladnie cztery razy albo cos podobnie bzdurnego i
    majacego zerowy wplyw na bezpieczenstwo.

    bart