  • 11. Data: 2010-04-29 14:27:09
    Temat: Re: Wysyłka opon - Wasze doświadczenia
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bf651819-527a-4176-9de0-c8dcf13b2e5b@w36g2000yq
    w.googlegroups.com...
    > Witam

    > Zamierzam sprzedać komplet opon, które zalegają mi w piwnicy. Rozmiar
    > jednej to 205/55 R16, więc małe nie są.

    a nie chceż grupowiczowi sprzedac? albo znajomemu grupowicza?:)
    napisz jak możesz na prv jakie to opony, w jakim stanie i za ile;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 12. Data: 2010-04-29 14:33:26
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    w.googlegroups.com...
    > Witam

    a na przyszlosc:
    www.kurierem.pl

    jescze byly jakies tutaj rekomendowane:
    chyba
    taniawysylka.pl
    byl ostatnio taki temat.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 13. Data: 2010-04-29 18:05:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.04.2010 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Ja właśnie kupiłem w necie, podałem adres, w miejsce na nazwę firmy
    > wpisałem "Proszę dzwonić przed dostawą". Zadzwonili przy pakowaniu
    > kuriera, potem kurier zadzwonił jak był na miejscu. Tyle że za opony to
    > ja kurierowi płaciłem, a nie przelewem z góry. Polecam.

    W sumie niezły pomysł. Będzie miał motywację się spotkać. ;)
    --
    Samotnik

  • 14. Data: 2010-04-29 18:40:07
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 29 Kwi, 14:27, "Bartek" <N...@p...fm> wrote:
> [...]
    >
    > a nie chceż grupowiczowi sprzedac? albo znajomemu grupowicza?:)
    > napisz jak możesz na prv jakie to opony, w jakim stanie i za ile;)

    podaj mi prosze swojego maila na prv bo nie mogę rozszyfrować tego,
    który podałeś

  • 15. Data: 2010-04-29 20:42:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-29, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > W sumie niezły pomysł. Będzie miał motywację się spotkać. ;)

    Otóż to. A przesyłka z pobraniem kosztowała mnie szalone 20pln :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2010-04-29 23:28:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Hautameki wrote:

    > Zamierzam sprzedać komplet opon, które zalegają mi w piwnicy. Rozmiar
    > jednej to 205/55 R16, więc małe nie są. Chciałbym zapytać o Wasze

    Ja bym je podwiesił do nóżek gołębiom gigantom.

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-05-01 20:36:09
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > podaj mi prosze swojego maila na prv bo nie mogę rozszyfrować tego,
    > który podałeś

    napisalem na prv.

    caly adres jest typowo smietnikowy, jkak nawet nazwa wskazuje

    smietnik1

    poczta

    fm

    --