  • 21. Data: 2012-03-26 11:59:51
    Temat: Re: Wysyłanie i odbiór faksów przez faksmodem
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 22 Mar, 00:31, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > JoteR, nie dziwi Cię że ktoś jeszcze w 2012 roku używa modemu do łączenia
    > się z internetem i wysyłania faksów po analogowej linii?? Poważnie??
    Jeśli chodzi o mnie, to mnie nie dziwi.
    Podane przykłady należą prawdopodobnie do firm, ale np. ja używam w
    przypadku reklamacji - nie zdaję się na sekretarkę czy Ona wydrukuje
    maila lub załącznik mailowy, czy nie, bo tekst od razu trafia u
    odbiorcy/dyrektora (wymiennie z listem poleconym). Oczywiście, nie
    jest to często... Również używam do Rodziców drukując im w ten sposób
    wymagane informacje czy formularze :-)
    To tak z punktu widzenia praktyki, a nie bezkrytycznego - jak
    sądzę :-) - entuzjazmu dla rozwijających się nowych technologii...
    Chociaż jeśli chodzi o to ostatnie, to faksuję po linii VoIP, a
    ewentualne odbiory są kierowane bezpośrednio do zewnętrznej pamięci
    USB w moim Friz!Box Fon WLAN 7170... :-P