  • Data: 2011-01-10 19:12:16
    Temat: Re: Wyświetlacze CH-LCD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Przecież technologia LCD po opanowaniu jej elementów jest prosta jak
    > konstrukcja cepa. Bierze się płytkę szklaną z przewodzącą powierzchnią
    > (produkowaną masowo), tnie na właściwe kawałki, strawia warstwę
    > przewodzącą gdzie trzeba, dokłada się drugą , skleja z wkładką
    > dystansową )materiał prefabrykowany), zalewa ciekłym kryształem
    > (materiał prefabrykowany...) Kosztuje w tym ogólne ustawienie
    > technologii, zmiana wzorków na wyświetlaczu czy jego wielkości to są
    > praktycznie żadne koszty.

    Ale indywidualnych zamówwień na trzy sztuki jakoś nie chca przyjmować.
    Kilkaset zrobili, choć rozmiar szkła był nietypowy, elementów prawie
    setka i to mocno pogibana, trzeba było gimnastykować się z prowadzeniem
    ścieżek. Duży udział w kosztach miały metalowe zaciski na szkle --
    wyświetlacz łączony na przewodzącą gumkę byłby dużo tańszy.

    --
    Jarek