  • Data: 2011-01-10 18:11:49
    Temat: Re: Wyświetlacze CH-LCD
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Dawno temu wszystkie były cholesterolowe. A w tym skrócie chodzi o takie,
    > w których cholesterol ma zdolność zapamiętywania wyświetlanej treści po
    > wyłączeniu zasilania (u ludzi substancja ta działa na pamięć w zgoła
    > odmienny sposób).
    >
    > Kiedyś robili mi LCD w Hongkongu (jeszcze w brytyjskim, więc to dawno było).
    > Technologia wcale nie wymagała jakichś strasznie długich serii aby cena
    > była akceptowalna (co pewnie zależy od definicji akceptowalności). W każdym
    > razie ci co robią takie rzeczy, przewalają od groma zamówień i pewnie nie
> [...]

    Przecież technologia LCD po opanowaniu jej elementów jest prosta jak
    konstrukcja cepa. Bierze się płytkę szklaną z przewodzącą powierzchnią
    (produkowaną masowo), tnie na właściwe kawałki, strawia warstwę
    przewodzącą gdzie trzeba, dokłada się drugą , skleja z wkładką
    dystansową )materiał prefabrykowany), zalewa ciekłym kryształem
    (materiał prefabrykowany...) Kosztuje w tym ogólne ustawienie
    technologii, zmiana wzorków na wyświetlaczu czy jego wielkości to są
    praktycznie żadne koszty.

    --
    Darek