  • Data: 2011-05-19 15:26:22
    Temat: Re: Wyświetlacz w słońcu
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-19 12:26, Piotrne pisze:
    > Witam,
    >
    > mam pytanie do użytkowników telefonów z Windows Mobile 6.x.
    > Czy któryś z modeli ma ekranik działający (widoczny)
    > w warunkach dziennych - w pełnym słońcu? Trudno taką informację
    > znaleźć w opisach. A telefony, które oglądałem, niestety
    > wymagają cienia. Chodzi mi o taki ekranik, jaki ma np. telefon
    > Siemens SX1 (bardzo stary). Tak to wygląda w pełnym słońcu:
    >
    > http://piotrne.republika.pl/SlonceSX1.jpg
    >
    > Właściwie to nie widziałem jeszcze żadnego innego urządzenia
    > z ekranem dającym sobie radę w takich warunkach - tylko ten SX1...

> [...]

    co prawda nie telefon - ale sony takie ekrany wsadzalo w swoje Palmtopy
    (seria Clie) - i ekrany o lepszej jakosci niz te twoje (mialem 4"
    320x480). Spokojnie w pelnym sloncy bez podswietlenia ladnie bylo
    wszystko widac.

    To zalezy chyba jednak od typu ekrany (co podswietla) i od warstwy
    spodniej (odbija lub nie swiatlo)

    --
    pozdr
    Adam (AL)