  • Data: 2011-05-19 18:48:28
    Temat: Re: Wyświetlacz w słońcu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w

    ktoras ze starszych nokii, no i "turystyczne" gps, chyba ktorys ze
    starych Palm - ale tu glowy nie dam.

    > ale pamiętasz jakość tego wyświetlacza w każdych innych
    > warunkach? I
    > chciałbyś mieć taki? Bo jest coś za coś, czyli TFT znacznie
    > lepsza jakość w
    > kazdych warunkach oprócz pełnego słońca, a tamten (transflective
    > OIDP) miał
    > na odwrót.

    Nie mylisz przypadkiem jednej technologii (matryca - TFT, zwykla
    matryca) z druga (podswietlenie) ?
    IMO to nie ma problemu zrobic TFT z transflective .. tylko klient
    placi za piekne kolory :-)

    > Niestety, WM nie doczekało ekranów AMOLED ani kolorowych e-ink.

    W jakim sensie nie doczekalo ? Ze teraz bedzie WP7 ?

    A amoled na sloncu sie sprawdza czy niezbyt ? Bo na lipcowym
    sloneczku trzeba jednak zaswiecic mocno wlasnym swiatlem, a wtedy
    bateria szybko pada :-)
    A z kolei e-ink .. trzeba pomyslec co z nimi w nocy zrobic. Ech,
    jakby sie czlowiek nie ustawil to d* z tylu :-)

    J.