-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Subject: Re: Wysokość podniesienia karoserii.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o4jcu7$r7c$1@adenine.netfront.net>
<586e1a1f$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<586e2df7$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Fri, 6 Jan 2017 12:45:01 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <586e2df7$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <586f832e$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-118-219.play-internet.pl
X-Trace: 1483703086 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5148 5.173.118.219:1208
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596739
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-05 o 12:28, J.F. pisze:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:586e1a1f$0$15205$6...@n...neostrad
a.pl...
> W dniu 2017-01-04 o 18:55, WW pisze:
>>> Może ktoś mi wytłumaczyć, o co w tym chodzi. Oferuje się samochody
>>> mogące podnieść karoserie o 20 do 30 mm i ogłasza się to jako wielki
>>> sukces. Producenci zapewniają, że to zmienia zwykły samochód w
>>> prawie terenowy.
>>> Moim zdaniem te 2 czy nawet 3 centymetry nic nie zmieniają!
>>> Dlaczego nie stosuje się podniesienia np.o 20 czy nawet 30 cm? Wtedy
>>> np. samochód combi z napędem 4x4 stał by się naprawdę samochodem
>>> zdolnym do jazdy w terenie, czym przebił by tak modne obecnie
>>> Crossovery.
>
>> Środek ciężkości.
>
> W terenie nikt zap* nie bedzie, a aucie tych komputerow tyle, ze bez
> problemu ogranicza predkosc na asfalcie przy podniesieniu.
>
> 20-30cm na przecietne auto to jest po prostu bardzo duzo. Wahacz jest
> czesto krotszy - czyli musialby pionowo juz byc.
>
>
> J.
>
Ale przecie wnioskodawca nie pisał o przerabianiu auta na pojazd
specjalny, czyli taki do poruszania tylko po drogach nie utwardzonych.
Auto ma być normalne, ma mieć tylko zwiększony prześwit a także
spokojnie przechodzić tzw test łosia.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.17 01:01 adam
- 11.01.17 09:38 Trybun
- 12.01.17 14:47 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość