eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2) › Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
  • Data: 2020-08-25 01:51:24
    Temat: Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mówisz A powiedz i B.

    Zdajesz sobie sprawę z tego że poproszony o odpowiedź rzeźbisz w gównie.

    > Jako rzeźbiarz w gównie wybraleś gówniana taktykę odpowiedzi. Zaproponujesz jakieś
    rozrywki związane z samochodem z tematu? Tej że można go co tydzień woskowac nie
    używaj bo nie twoja.

    Jako idiota wybrałeś niewłaściwą taktykę prowokowania.
    Jako rzeźbiarz w gównie będziesz dalej próbował.
    Próbuj. :-)