eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2) › Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
  • Data: 2020-08-24 14:19:40
    Temat: Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-08-24 13:26, z wrote:
    > Przedstaw swoją definicję fajności w kontekście tematu.
    Fajne auto to takie, którego nie produkuje się w wersji z klekotem.
    Widziałeś kiedyś np. Merca SL, BMW M3-M8[*] czy Porsche 911 w dizlu? :-D
    O Lambo, Ferrari itp. nawet nie wspominając. :-D W kontekście tematu -
    fajne auto musi być dynamiczne (nie mylić z szybkie). Klekot z definicji
    tego nie daje, choć w drogich autach z klekotami jest to chyba
    kompensowane skrzynią biegów.

    [*] Tzn. ja kiedyś widziałem i nie za bardzo chciało mi się w to
    wierzyć. Właściciel uparcie twierdził, że to M5 z dizlem. Po ciptuningu,
    coś około 370 KM. Ale to chyba jednak jakiś ulep był, bo w necie nie
    znalazłem czegoś takiego (ale też mocno nie szukałem).