-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
Date: Mon, 6 Mar 2017 13:38:39 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <o9jl8e$pms$12@node2.news.atman.pl>
References: <o9el25$tsu$2@node2.news.atman.pl> <o9eq44$6cp$1@dont-email.me>
<o9esgv$i8u$1@node1.news.atman.pl> <o9ev72$516$1@dont-email.me>
<o9f4ao$lq6$2@node2.news.atman.pl> <o9f642$ss9$1@dont-email.me>
<o9fa0d$33t$2@node1.news.atman.pl> <o9fjqv$d1p$2@dont-email.me>
<o9gd2r$tpv$1@node2.news.atman.pl> <o9gs70$hvi$3@dont-email.me>
<o9hb3m$4le$1@node1.news.atman.pl> <o9j1a0$r36$1@node1.news.atman.pl>
<o9jdg6$pms$4@node2.news.atman.pl> <o9jdhr$8n1$1@node1.news.atman.pl>
<o9je16$pms$5@node2.news.atman.pl> <o9jece$9gd$1@node1.news.atman.pl>
<o9jekk$pms$7@node2.news.atman.pl> <o9jev7$a38$1@node1.news.atman.pl>
<o9jin4$pms$8@node2.news.atman.pl> <o9jjea$q0$1@node2.news.atman.pl>
<o9jjtf$pms$10@node2.news.atman.pl> <o9jk78$1e7$1@node2.news.atman.pl>
<o9jkqt$pms$11@node2.news.atman.pl> <o9jkut$249$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.189.27.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1488803918 26332 91.189.27.4 (6 Mar 2017 12:38:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Mar 2017 12:38:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.1
In-Reply-To: <o9jkut$249$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601305
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.03.2017 o 13:33, Liwiusz pisze:
>> hmm. Jakby o tym było - że tiry słabiej hamują od osobówek i dlatego
>> powinny jeżdzić wolniej żeby tą różnicę ograniczyć do rozsądnych
>> rozmiarów. Czyż nie?
>
> Nie. To mógłby być argument za tym, że TIRy mają stosować większy odstęp
> przed poprzedzającym pojazdem. Bo skoro gorzej hamują, to gorzej hamują
> z każdej prędkości.
Dlatego się ogranicza prędkość tirów do takiej, gdzie ta różnica jest
akceptowalna.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.17 14:04 Liwiusz
- 06.03.17 14:12 Shrek
- 06.03.17 14:23 Mirek Ptak
- 06.03.17 14:39 Shrek
- 06.03.17 15:13 SW3
- 06.03.17 15:17 SW3
- 06.03.17 15:21 Shrek
- 06.03.17 18:38 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:41 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:44 Budzik
- 06.03.17 18:45 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:49 Shrek
- 06.03.17 18:59 Cavallino
- 06.03.17 18:56 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A