-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
Date: Mon, 6 Mar 2017 13:38:39 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <o9jl8e$pms$12@node2.news.atman.pl>
References: <o9el25$tsu$2@node2.news.atman.pl> <o9eq44$6cp$1@dont-email.me>
<o9esgv$i8u$1@node1.news.atman.pl> <o9ev72$516$1@dont-email.me>
<o9f4ao$lq6$2@node2.news.atman.pl> <o9f642$ss9$1@dont-email.me>
<o9fa0d$33t$2@node1.news.atman.pl> <o9fjqv$d1p$2@dont-email.me>
<o9gd2r$tpv$1@node2.news.atman.pl> <o9gs70$hvi$3@dont-email.me>
<o9hb3m$4le$1@node1.news.atman.pl> <o9j1a0$r36$1@node1.news.atman.pl>
<o9jdg6$pms$4@node2.news.atman.pl> <o9jdhr$8n1$1@node1.news.atman.pl>
<o9je16$pms$5@node2.news.atman.pl> <o9jece$9gd$1@node1.news.atman.pl>
<o9jekk$pms$7@node2.news.atman.pl> <o9jev7$a38$1@node1.news.atman.pl>
<o9jin4$pms$8@node2.news.atman.pl> <o9jjea$q0$1@node2.news.atman.pl>
<o9jjtf$pms$10@node2.news.atman.pl> <o9jk78$1e7$1@node2.news.atman.pl>
<o9jkqt$pms$11@node2.news.atman.pl> <o9jkut$249$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.189.27.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1488803918 26332 91.189.27.4 (6 Mar 2017 12:38:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Mar 2017 12:38:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.1
In-Reply-To: <o9jkut$249$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601305
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.03.2017 o 13:33, Liwiusz pisze:
>> hmm. Jakby o tym było - że tiry słabiej hamują od osobówek i dlatego
>> powinny jeżdzić wolniej żeby tą różnicę ograniczyć do rozsądnych
>> rozmiarów. Czyż nie?
>
> Nie. To mógłby być argument za tym, że TIRy mają stosować większy odstęp
> przed poprzedzającym pojazdem. Bo skoro gorzej hamują, to gorzej hamują
> z każdej prędkości.
Dlatego się ogranicza prędkość tirów do takiej, gdzie ta różnica jest
akceptowalna.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.17 14:04 Liwiusz
- 06.03.17 14:12 Shrek
- 06.03.17 14:23 Mirek Ptak
- 06.03.17 14:39 Shrek
- 06.03.17 15:13 SW3
- 06.03.17 15:17 SW3
- 06.03.17 15:21 Shrek
- 06.03.17 18:38 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:41 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:44 Budzik
- 06.03.17 18:45 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:49 Shrek
- 06.03.17 18:59 Cavallino
- 06.03.17 18:56 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=