  • Data: 2010-03-21 20:27:27
    Temat: Re: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ho5p7o$op5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > pojedynczo tylko seria pojechal. Wyguglaj reportaz z Chodla tam bylo
    > widac dziury po kulach w domach wzdluz ulicy.
    > pozdr

    O zgrozo!! Czy polska policja filmów się naoglądała?? To wg was jest
    normalne ze policjant posyla serię za ruchomym celem oddalonym o ponad 200m
    ryzykując postrzelenie kilku ludzi boguducha winnych? A co gdyby ten pocisk
    nie trafil w rzekomego bandytę a w zwykłego cywila wyglądającego przez okno
    swojego domu z ciekawości co ten radiowóz wyprawia na drodze? Albo jakiegoś
    innego uczestnika drogi?! Nie znam tej sprawy od podszewki ale w momęcie jak
    po okolicznych budynkach sa ślady po strzelaninie to ciarki mi po plecach
    przechodzą... Jak tak wogóle można?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]