  • Data: 2010-03-22 11:08:45
    Temat: Re: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Od: Nikanor <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Mar, 22:18, Watson <p...@g...com> wrote:

    > Przy najbliższej możliwej okazji zostaniecie potraktowani jak ten kolo
    > z Chodla.

    Ja wiem? Zatrzymali mnie niedawno z wynikiem 120/60, pogadali, dali
    100 zł + 2 pkt., pożyczyli szerokiej drogi. Miło było, generalnie. Nie
    zauważyłem, żeby wyciągali pistolety.

    Ale ja to od początku jeżdżę po jakimś innym świecie, gdzie większość
    jest fajna a burasy nieliczne i egzotyczne.
    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]