  • 81. Data: 2023-08-13 11:29:02
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-11 o 12:22, Myjk pisze:
    > mniej niż np.
    > niska emisja z kotłów domowych i spalin samochodowych.

    Nie mieszaj dwóch światów.

    W Polsce niska emisja to DUŻO więcej niż spaliny a w dodatku elektryki
    mają też opony i są cięższe i wzbijają w powietrze pył z jezdni.

    Chcesz walczyć z niską emisją? ODPIERDOL SIĘ OD SAMOCHODÓW

  • 82. Data: 2023-08-13 11:38:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-11 o 11:46, Myjk pisze:
    > Thu, 10 Aug 2023 11:31:12 +0200, _Master_

    > Nie, nie ty, tylko ludzie którzy cokolwiek korzystają z wiedzy.

    Wiedza jest taka że aby obniżyć SMOOG w miastach i coś faktycznie
    zmienić należy dotować LPG. może w kilka miesięcy zmienić powietrze
    małymi środkami i bez ucisku podatkowego.

    Ale Ty nie chcesz czystego powietrza. Ty chcesz abym ja jeździł elektrykiem.

    Chcesz to zrobić najprościej jak tylko DEBIL potrafi

    WPROWADZIĆ ZAKAZ SPALINIAKÓW

    > Goń się i szukaj jeleni gdzie indziej
    >
    > Sam wypieprzaj do swoich ukochanych rusków.

    Taka to dyskusja z DEBILEM.

    Sam kochasz miłością szczerą i nieustającą Markelę która pompowała
    miliony putinowi żeby miał czym wojować.

  • 83. Data: 2023-08-13 12:55:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Aug 2023 10:34:24 +0200, _Master_

    > Nowy będzie droższy i też łatwo palny? To po co zmieniać?

    Debilu, widzę trzeba do znudzenia, "nowy" ma 219 razy mniejsze GWP niż
    "stary", pracuje na niższym ciśnieniu (mniejsze zużycie sprzętu) i daje
    lepsze parametry grzewcze, co jest kluczowe przy grzaniu.

    > Może lepiej zadbać o instalacje aby były szczelne?

    Toć przecież pośrednio użycie tego czynnika to naturalnie wymusi DEBILU.

    > Czy unijnej KURWIE przyszedłby taki prosty pomysł aby mniej zatruwać?

    Konfederackiej KURWIE to się we łbie nie mieści że europa
    MUSI się uniezależnić od ruskich i turbańskich trolli.

    > Ale NIE ALE NIEEEEE... Jest korporacja która bardzo chętnie wdroży i
    > sprzeda nową ekologiczną technologię ;)

    No taaak, bo przecież można dalej sprzedawać starą dobą nieekologiczną
    technologię od lat pompowaną przez korporacyjne koncerny paliwowo-spalinowe
    które zarabiają grube miliardy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 84. Data: 2023-08-13 13:00:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Aug 2023 10:36:49 +0200, _Master_

    > Podsumujmy fakty:
    > - Elektryki i spaliniaki wg statystyk palą się na podobnym poziomie.

    Palą się rzadziej, kałmliwa konfederacka kurwo.

    > - Problem jest z gaszeniem elektryków

    Nie ma żadnego problemu. Problem jest wyolbrzymiony
    przez konfederackie ruskie kurwy, pozostając w twojej
    kulturalnej terminologii.

    > - Elektryki już palą się na podobnym poziomie chociaż to dość młode
    > samochody, Życie pokazuje że będzie GORZEJ

    Przestań łgać jak typowa konfederacka kurwa.
    Statystyki są tworzone dla zbliżonego wieku pojazdów.

    > Chcesz dyskutować z FAKTAMI?

    Z twoimi "faktami" zdecydowanie będę dyskutować,
    ruska konfederacka kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 85. Data: 2023-08-13 13:04:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Aug 2023 11:19:29 +0200, J.F

    > Nie, bo samochod emituje nieekoogiczny CO2.
    > No chyba, ze biopaliwach jezdzi.

    Ale rozumiesz (razem z resztą innych tłumoków) że CO2 to tylko współczynnik
    najbardziej adekwatny (i w zasadzie jedyny) do określenia emisji? Po prostu
    on powstaje ZAWSZE, niezależnie od tego z czego jest generowana emisja.
    Tutaj wcale nie rozchodzi się o szkodliwość (tak dla ludzi jak i ziemi)
    samego CO2.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 86. Data: 2023-08-13 13:05:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2023 22:02:29 +0200, Janusz

    > Jassne, możesz spierdalać.

    Buehehe! Kolejny co się pociął własną szabelką.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 87. Data: 2023-08-13 13:11:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Aug 2023 11:31:30 +0200, J.F

    > Troche tego jest

    Tyle co kot napłakał. Mimo tego że obsługują to laicy,
    wystarczy że uszczelka będzie wyrobiona (z czym już
    niejednokrotnie miałem do czynienia, więc zawsze mam
    na podorędziu zapasowe uszczelki), w przypadku PC
    robi się raz a dobrze i nikt już tego później
    NIE DOTYKA, nie rozkręca, nie przekręca!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 88. Data: 2023-08-13 13:15:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2023 22:50:51 +0200, _Master_

    > heheheheeee
    >
    > Skoro instalacja będzie nie na uszczelkach tylko na kielichach to nie
    > będzie się ulatniało i nie będzie szkodziło środowisku. ;-)

    Tak, jest tłumoku, kielich raz dobrze przygotowany i skręcony
    przez specjalistę nie puści, w przeciwieństwie do cyklicznie
    gniecionej przy wymianie uszczelki w butli gazowej wymienianej
    przez laika który szczelność sprawdza zazwyczaj zapałką.

    > Więc po co zmieniać?

    Co zmieniać, debilu, pompy na fgazach też są na kielichach, tępaku.

    > ale się ekofaszysta samozaorał ;-)

    Chyba ciebie, konfederacka kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 89. Data: 2023-08-13 13:59:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 13:00, Myjk pisze:

    > Palą się rzadziej, kałmliwa konfederacka kurwo.

    ekofaszystowskie KŁAMSTWO
    - palą się na podobnym poziomie w przeliczeniu na 100 samochodów

    > Nie ma żadnego problemu. Problem jest wyolbrzymiony

    Tak samo wyolbrzymiony jak religia którą propagujesz która twierdzi że
    CZŁOWIEK może POWSTRZYMAĆ OCIEPLENIE KLIMATU

    Elektryki są dużo trudniejsze do ugaszenia a przy tej operacji marnuje
    się siły i środki i powiększa ślad węglowy ;-)

    > Przestań łgać jak typowa konfederacka kurwa.
    > Statystyki są tworzone dla zbliżonego wieku pojazdów.

    KŁAMIESZ Statystyka straży pożarnej nie bierze pod uwagę wieku pojazdu

    Tak. Boli Cię że w ekofaszystowskie KŁAMSTWA ktoś nie chce wierzyć.

    Tup dalej nóżkami. Może to coś pomoże.

    Nowe elektryki będa miały kosztowny i skomplikowany system gaśniczy
    dbający o Twoje bezpieczeństwo

    Chcesz się ZAŁOŻYĆ?

  • 90. Data: 2023-08-13 14:03:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 13:04, Myjk pisze:
> [...]
    > on powstaje ZAWSZE, niezależnie od tego z czego jest generowana emisja.
    > Tutaj wcale nie rozchodzi się o szkodliwość (tak dla ludzi jak i ziemi)

    Przeczytaj to co sam napisałeś.

    Twierdzisz że to tylko współczynnik jak wydzielasz Ty i to co się tobie
    podoba?

    Że to jest tylko do porównania?

    Dlaczego ekofaszyści nie porównują z czego faktycznie powstaje SMOG?

    tylko przypierdolili się do samochodów?

    To tylko niewinna manipulacja? ;[)