eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na
    wartości
    Date: Fri, 11 Aug 2023 15:38:29 +0200

    W dniu 11.08.2023 o 11:59, Myjk pisze:
    > Thu, 10 Aug 2023 18:58:03 +0200, Janusz

    > Przy kilku milionach wymienianych butli. Z czym do ludzi.

    > No, ile? Pewnie tyle, że już dawno zabronili je stosować!
    Misiu, chyba się zakręciłeś, więc daruj sobie. EOT

    > Mimo tego nie mamy pożarów i wybuchów gazu 10x dziennie co tylko pokazuje
    > jak po raz kolejny kręcisz gównoburzę tam gdzie ci coś nie pasuje do tezy.
    Nie ja kręcę tylko przepisy, misiu, bhp i ppoż pisane krwią.To one
    wyraźnie piszą gdzie można propan stosować a gdzie nie. To że ty je masz
    w odwłoku to tylko twój problem w razie 'W' bo się wtedy zdziwisz. Ale
    nie wmawiaj tu wszystkim że mają je olewać.

    --
    Janusz