  • 11. Data: 2011-02-12 18:02:12
    Temat: Re: Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Lut, 17:02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Blachy dostaniesz od reki, ale nowy dowod na nie dopiero .. tez mniej
    > wiecej za tydzien. Na tymczasowym jechac ? Tez mozna, tylko jeszcze
    > polise potwierdzic.

    Mam o tyle niewygodnie, ze do wydzialu komunikacji mam 200km.
    ;(

    Najbardziej mnie zastanawia jak ryzykowny jest wyjazd za granice z
    jedna tablica i substytutem drugiej. Moze uda sie odzyskac moja.

    Wymieniac tablic narazie nie chce/nie mam jak.
    --
    zdrowka
    amos

  • 12. Data: 2011-02-12 18:03:47
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Lut, 16:41, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > Przejdź się po okolicznych śmietnikach i krzakach wzdłuż chodników, może
    > jakiś pijany gnojek dla zabawy wyrwał i kilkaset metrów dalej wyrzucił.

    Okolice oczywiscie obszedlem, niestety nic nie znalazlem ;(

    --
    zdrowka
    amos

  • 13. Data: 2011-02-12 18:16:43
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >A miales "tablice zastepcza" w postaci chocby jakiegos kartonika za
    >szyba?

    Nie mialem bo w swojej naiwnosci uznalem, ze skoro mam naklejke pod szyba,
    rejestracje z tylu i papier o zgubionej tablicy to powinno byc OK.
    Ale bylo, minelo....

  • 14. Data: 2011-02-12 19:17:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2011-02-12 13:42, krzyss pisze:
    > Jak ma byc na szybko to chyba tylko zmiana blach... zamawianie moze
    > trwac dluzej niz tydzien... ale to zawsze zalezy od wydzialu komunikacji.

    Mylisz się, jak mi zginęła tablica to załatwiłem to w 1 dzień.

    Najpierw wizyta na policji i zgłoszenie kradzieży, potem do WK i kwitek
    na dorobienie tablicy, potem z kwitkiem do zakładu który dorabia tablice
    (wskazany przez WK), tam poczekałem 30 min i miałem już tablicę (nie
    ważna bo brak hologramu). Na koniec dnia zdążyłem do WK już z tablicą
    odczekałem swoje w kolejce i po opłatach miałem już nową w pełni legalną
    tablicę.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 15. Data: 2011-02-13 00:05:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Feb 2011 08:58:19 -0800 osobnik zwany amos wystukał:

    > A miales "tablice zastepcza" w postaci chocby jakiegos kartonika za
    > szyba?

    kartonik za szybą podlega pod "podrabianie dokumentu urzędowego".
    Zagrożenie karą paru lat więzienia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2011-02-13 03:50:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > kartonik za szybą podlega pod "podrabianie dokumentu urzędowego".
    > Zagrożenie karą paru lat więzienia.

    A jak napisze na kartce "100 zł" to podlega to pod podrabianie banknotów?

  • 17. Data: 2011-02-13 06:54:17
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 13 Feb 2011 02:50:33 GMT, to napisał(a):

    > A jak napisze na kartce "100 zł" to podlega to pod podrabianie banknotów?

    Gdziekolwiek, nie tylko na kartce. Szykuj szczoteczkę.

    AK

  • 18. Data: 2011-02-13 09:07:56
    Od: amos <g...@g...com>

    masti napisał(a):

    > kartonik za szybą podlega pod "podrabianie dokumentu urzędowego".
    > Zagrożenie karą paru lat więzienia.

    Ciekawe dlaczego policjant sam takie rozwiazanie zaproponowal. Jazda
    bez wyroznika z kolei moze byc potraktowana jako proba jego ukrycia np
    przed fotoradarem.

    Podrabianie chyba bardziej dotyczy wykonania czegos, co ma przypominac
    do zludzenia oryginal. Kartonik raczej trudno za cos takiego uznac.
    Przynajmniej na trzezwo ;)

    --
    zdrowka
    amos

  • 19. Data: 2011-02-13 14:53:17
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-13 09:07, amos pisze:

> [...]
    Jedziesz zagranicę i się zastanawiasz, czy jechać z kartką papieru
    imitującą tablicę rejestracyjną? Nigdy nie wpadłbym na pomysł
    podrabiania czy też zastępowania elementu identyfikacyjnego pojazdu,
    ściśle określonego wzorem w ustawie.
    Jedyne wyjście jakie widzę: jak najszybsze złożenie wniosku o wydanie
    duplikatu tablicy lub zmiany numerów tablic wraz z ich wydaniem. Jak
    ładnie umotywujesz to zapewne znajdziesz zrozumienie w oczach urzędnika
    i może się uda wszystko załatwić w jeden dzień.

    Sam byłem ofiarą kradzieży tablicy z tym, że właścicielem pojazdu był
    bank. Po dwóch tygodniach dostałem duplikat, a do tego czasu jeździłem
    bez. Tyle tylko, że nie wyjeżdżałem poza granicę kraju. Po pół roku
    podczas kontroli usłyszałem pytanie dotyczące historii tablic
    rejestracyjnych (mieli informację w systemie): wyjaśniłem, że tablica
    została skradziona i wydano duplikat.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 20. Data: 2011-02-13 17:12:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Feb 2011 14:53:17 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    >Jedziesz zagranicę i się zastanawiasz, czy jechać z kartką papieru
    >imitującą tablicę rejestracyjną? Nigdy nie wpadłbym na pomysł

    No i co bys zrobil - odwolal wyjazd, wypozyczyl samochod czy poszukal
    pociagu ?

    >podrabiania czy też zastępowania elementu identyfikacyjnego pojazdu,
    >ściśle określonego wzorem w ustawie.

    A widziales belgijskie eksportowe ?

> [...]
    >ładnie umotywujesz to zapewne znajdziesz zrozumienie w oczach urzędnika
    >i może się uda wszystko załatwić w jeden dzień.

    Zmiany numerow w jeden dzien nie zalatwisz, no chyba ze pojedziesz na
    tymczasowym dowodzie.

    >Sam byłem ofiarą kradzieży tablicy z tym, że właścicielem pojazdu był
    >bank. Po dwóch tygodniach dostałem duplikat, a do tego czasu jeździłem
    >bez. Tyle tylko, że nie wyjeżdżałem poza granicę kraju.

    Alez jak tak mogles, bez tablic po kraju :-)

    J.