  • Data: 2014-04-23 16:58:56
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA3189B66759C4budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    > Masz jakis dziwny telefon ze musisz byc w poblizu aby móc zadzwonic? ;-P

    Masz rację. Powinienem zadzwonić na 112 i zapytać - och jakie to proste.

    > A jakby to zrobić na zdrowy rozsadek?

    W tym problem że dla każdego on znaczy coś innego.

    Jak nie było nakazu wożenia dzieci w fotelikach to znacznie mniej osób ich
    używało. Teraz więcej, więc jak widać regulacje prawne działają skuteczniej
    niż tzw. zdrowy rozsądek.

    Pozdrawiam
    Ergie