  • Data: 2014-04-23 20:15:03
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: "vicent" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał
    w wiadomości news:5356c425$0$2145$65785112@news.neostrada.pl...

    > Google Twoim przyjacielem ;-)
    >
    > http://www.cepik.gov.pl/portal/witryny/witryna_246/
    > http://www.cepik.gov.pl/portal/witryny/witryna_248/

    Nie wiedziałem co wpisać u wujka Googla.
    Dzięki. Trudno było mi w to uwierzyć, ale faktycznie takie są fakty,
    wygląda na to że dziś każdy 18-latek robi prawo jazdy i zdaje je!.

    > Może wszyscy tutejsi kierowcy nie mieli problemu ze zdaniem egzaminu w
    > Polsce ...
    > Poza tym chciałem zauważyć, że spośród wszystkich, moja odpowiedź była
    > chyba najdokładniejsza ;-) Szczególnie, że zaznaczyłeś, że szukasz
    > legalnej drogi. Wyjazd do Czech i fikcyjny meldunek nie jest legalną
    > drogą

    Najwidoczniej jestem nieprzystosowany do życia w Polsce i nie tylko pod
    względem zdawalności na prawo jazdy.
    Zgadza się co do Twoich odpowiedzi i za to Ci dzięki. Niewiele mi
    pomogłeś, ale jako jedyny piszesz coś na temat, reszta to jakieś bicie
    piany.
    Fikcyjny meldunek powiedzmy mieści się w moich granicach "łamania" prawa,
    przez oszustwa miałem na myśli kupowane na lewo prawka na Ukrainie czy
    oszukiwanie policji egipskiej na temat
    zagubionych dokumentów.

    > Trochę inaczej, coś w ten deseń
    >
    > - jestem głodny, ale w tym kraju jest dla mnie za trudne "kupienie"
    > jedzenia
    > - możesz "kupić" jedzenie w dowolnym innym kraju, musisz tylko
    > dysponować tamtejszą gotówką.

    Raczej:
    Jestem głodny, nie stać mnie na jedzenie i na dodatek w tym kraju żywność
    może być trucizną
    -To wyjedź za granicę.

    > Tak czy siak, mam nadzieję, że szybko zrobisz PJ i dołączysz do grona
    > kierowców jadących rozsądnie i bezpiecznie
    >
    > Pozdrawiam

    Dzięki