  • 91. Data: 2012-05-09 02:53:02
    Temat: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 08 May 2012 09:07:11 +0200, Arek napisał(a):

    > Oczywiście, dlatego możesz wskazać nawet kilka osób jak nie jesteś pewien.

    Ależ nie, to juz art 233 KK.

    --
    ___________ (R)

  • 92. Data: 2012-05-09 02:53:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 08 May 2012 09:04:25 +0200, Arek napisał(a):

    > No ale wskazać kogoś musisz, masz następujące opcje:
    >
    > a. Nie jesteś pewien dajesz zgrubny opis, łysy, gruby, kurtka w paski -
    > czy się obroni ewentualnie w sądzie? Nie wiem. Mogą jednak nie uznać i
    > dorzucą więcej.

    Nic nie mogą.

    > c. Osoba fikcyjna albo obcokrajowiec - często przechodzi, ale jest
    > ryzyko, że ktoś jednak sprawdzi. Wówczas wtopa.

    Jak sprawdzi? Nie ma kompetencji. Poza tym może byc fikcyjny obcokrajowiec
    :d

    --
    ___________ (R)

  • 93. Data: 2012-05-09 02:54:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 08 May 2012 09:05:39 +0200, Arek napisał(a):

    > A jak one to robią?

    Bardzo wąskie pole pomiaru.

    --
    ___________ (R)

  • 94. Data: 2012-05-09 10:09:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Ależ nie, to juz art 233 KK.

    Hmm, ale pamiętanie niedoskonałe również podpada pod art. 233 KK?

    A może wskazać, siebie, po czym odmówić przyjęcia mandatu oraz odmówić
    składania zeznań jako podejrzany. Wówczas zeznania jako świadka są nie
    ważne i SG pozostaje z niczym. Oczywiście w przypadku niewyraźnego
    zdjęcia albo zdjęcia tyłu samochodu. ciekawe co zrobił by sąd w takim
    przypadku.

    A.

  • 95. Data: 2012-05-09 10:12:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Nic nie mogą.

    Sąd może równie orzec bo przepisy są niejasne. A weź pod uwagę, że
    sprawę będzie prowadził sędzia, który często jeździ na spotkania
    integracyjne sponsorowane przez SG. Nowe biurka oraz remont również
    został zrobiony z pieniędzy z FR.

    > Jak sprawdzi? Nie ma kompetencji. Poza tym może byc fikcyjny obcokrajowiec
    > :d

    Fikcyjnego obcokrajowca można sprawdzić. Teoretycznie gdyby się uparli
    to mogą udowodnić kłamstwo, choćby po to aby zrobić z tego medialną
    pokazówkę. Owszem trzeba mieć pecha aby na to trafić.

    A.

  • 96. Data: 2012-05-09 12:29:04
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-09 10:09, Arek pisze:

> [...]
    > ważne i SG pozostaje z niczym. Oczywiście w przypadku niewyraźnego
    > zdjęcia albo zdjęcia tyłu samochodu. ciekawe co zrobił by sąd w takim

    A jakie okoliczności muszą wystąpić aby mozna było uznać że ktoś jest
    podejrzany? czy wystarczy że jest się właścicielem samochodu, którym
    popełniono wykroczenie?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 97. Data: 2012-05-09 13:01:05
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > Ależ nie, to juz art 233 KK.

    która dokładnie część tego artykułu (przyjmując że zeznajesz prawdę, nic
    nie zatajasz, tylko nie jesteś pewny kto jeździł tydzień/miesiąc/rok
    temu i podajesz kilka osób)?

    Lukasz

  • 98. Data: 2012-05-10 02:19:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 09 May 2012 10:09:58 +0200, Arek napisał(a):

    > Hmm, ale pamiętanie niedoskonałe również podpada pod art. 233 KK?

    Co innego zeznać 'nie pamiętam', a co innego zeznać nieprawdziwie
    'pamiętam, że'.

    Pewnie nic.

    --
    ___________ (R)

  • 99. Data: 2012-05-10 02:21:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 09 May 2012 10:12:52 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > sprawę będzie prowadził sędzia, który często jeździ na spotkania
    > integracyjne sponsorowane przez SG. Nowe biurka oraz remont również

    Przepisy mówia, że nalezy wskazać. Nic więcej.

    > Fikcyjnego obcokrajowca można sprawdzić. Teoretycznie gdyby się uparli
    > to mogą udowodnić kłamstwo, choćby po to aby zrobić z tego medialną
    > pokazówkę. Owszem trzeba mieć pecha aby na to trafić.

    Jakie kłamstwo? Tak Ci sie przedstawił ;)

    Jak juz na chama iśc, to poprosic znajomego z zagranicy, żeby zaadresował
    kopertę do Ciebie jako nadawce podając fikcyjną osobę.

    --

  • 100. Data: 2012-05-10 07:28:36
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > Co innego zeznać 'nie pamiętam', a co innego zeznać nieprawdziwie
    > 'pamiętam, że'.

    cóż, pamiętam przecież że auto pożyczałem temu, temu, lub tamtemu,
    nieprawdziwego zeznania tu nie widzę, słabą pamięć mam do dat, ale ci
    których podałem na pewno będą wiedzieli czy kierowali czy nie ;)

    Lukasz