  • Data: 2012-05-02 10:21:22
    Temat: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem nie. Jeszcze musisz dowieśc, że działanie było w celu i świadome.

    Ale co dowieść? Albo kłamiesz i bierzesz ryzyko, albo nie pamiętasz i
    płacisz. Poprzednie przepisy dawały większe możliwości, obecne już nie.

    Choć nie wszystko dobrze zrobili, bo podobno SG nie może iść do sądu za
    niewskazanie bo nie ma takich uprawnień. Więc liczą, na samoukaranie.

    > Poza tym jest jeszcze ciekawszy sposób, tylko trzeba miec kogoś zaufanego.
    > Ty podajesz, że powierzyłes auto jemu, on twierdzi, że to nieprawda.
    > Któryś z was kłamie. Ale jak udowodnisz który? ;)

    A to samo zapytałem w rozmowie telefonicznej i od razu zaproponowali
    nową lepszą cenę. Co za kraj.

    A.