  • Data: 2012-05-02 17:25:17
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 May 2012, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie, wolę się nie rozpisywać tylko po to, żebyś mógł się wycofać rakiem, że
    > niby chodziło Ci o co innego.
    > Powiem tak - szansa że lewym pasem ktoś sobie jechał ZGODNIE Z PRZEPISAMI,
    > podczas gdy TIR wyprzedzał go prawym, oczywiście jest, ale naprawdę bardzo
    > mała.

    Nie zmienia to faktu, że zarzut o przekroczenie prędkosci został tym
    samym obalony, zas zarzutu o inne wykroczenia nie było.
    Czyli po przedawnieniu (ile to jest, 3 miesiace czy 6?) kierujacy jest
    na wygranej pozycji :P (a praktyce chyba zawsze, bo nie wiem czy po
    uwaleniu 1. zarzutu komus chciałoby się składać wniosek o ukaranie
    za cos zupełnie innego).

    pzdr, Gotfryd