    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Date: Mon, 30 Apr 2012 10:49:44 +0200

    > Przeciez za kierownia siedział Twój znajomy z Ukrainy, Borys Polewoj,
    > miezka w Kijowie na Krakowskiej....

    Teoretycznie. Jednak w praktyce mogą odpuścić, co nie ma sensu, bo
    podobno ludzie coraz częściej taką opcje stosują, albo skierować sprawę
    do sądu. Sąd może odrzucić lub kazać udowodnić, jeżeli tego nie zrobię
    mogę mieć problemy za składanie fałszywych zeznań jako świadek:)

    Wydaje się, że lepiej jest nic nie wskazać, będzie wyrok nakazowy, od
    którego należy się odwołać, jak sprawa trafi do sądu rejonowego prosić o
    umorzenie bo SG/SM nie ma uprawnień do wnoszenia takich oskarżeń. Nie
    wiem czy to działa, ale na pewno będę musiał tam pojechać. Więc również
    średnie rozwiązanie.

    A.