  • Data: 2012-04-30 13:31:23
    Temat: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 08:20:33 +0200, Arek napisał(a):

    > Nie wiem czy wykadrowane, zdjęcie fatalnej jakości w zasadzie to
    > praktycznie nic na nim nie widać oprócz obrysu mojego samochodu. Samo
    > nie przyjęcie nie jest rozwiązaniem, bo jednak nie mam dowodu na
    > wyprzedzanie, a jak się okazuje samo wyprzedzanie w niczym mi nie
    > pomaga.

    Wyprzedzanie nie pomaga, ale w obecnosci innego pojazdu radar moze zle
    dzialac.
    Tylko myslisz ze sad uwierzy ze ciezarowka jechala 40, ty 50 i radar sie
    pomylil ? Tacho z ciezarowki od biedy do sprawdzenia :-)

    >Więc wszystko wskazuje, że sprawa trafia automatycznie do sądu.

    Ale tego nie chcesz, chyba ze to blisko bylo.
    Bo kto ci zaplaci za przejazd i stracony czas ?

    Wyrok w trybie nakazowym tak, bo to nie trafi do kasy gminy, ale rozprawa
    gdzies daleko ci sie kompletnie nie oplaca.

    J.