  • Data: 2012-04-12 10:55:12
    Temat: Re: Wyprzedzanie
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-12 00:30, scobowski pisze:

    > Tak, jak nie każdy debil zna prawo drogi (a czasem wręcz nie potrafi
    > odróżnić lewego halsu od prawego), tak i niektórzy nie potrafią
    > posługiwać się ojczystym językiem. Jedno i drugie świadczy o wtórnym
    > (bądź i wrodzonym, ale nie chcę obrażać rodziców) kretynizmie.
    > Czasem starczy przypomnieć takiemu tłukowi, że większość przepisów (jak
    > ww. prawo drogi) to umowy, wynikające z bon-tonu bądź zdrowego rozsądku,
    > czasem jednak taki bezmózg będzie bił pianę dla zasady..
    > . W kontaktach z takimi osobnikami należy lekko odpaść i odpuścić - i
    > tak sami się za chwilę wjebią :)
> [...]
    O...
    Dalej czekam na wyjaśnienie słów:
    "Jadąc z żoną i dzieckiem - lądowałbym ZA astrą, jadąc samodzielnie -
    zmotywowałbym kierowcę astry do zrobienia miejsca i ją też wyprzedził "

    Oczywiście Szanowny Kolega (z definicji i mocy ustawy) nie popełnia
    błędów w Języku Polskim, oraz na drodze...

    Czasem z doświadczenia życiowego wiem, że popełnione przypadkowe błędy
    (a nie celowe chamstwo!) zarówno w wypowiedzi, jak i w sytuacji na
    drodze są wynikiem braku "zachowania szczególnej ostrożności",
    pośpiechu, zmęczenia czy splotu czynników niezależnych od okoliczności...

    --
    Wojciech Smagowicz