  • Data: 2010-03-07 22:15:54
    Temat: Re: Wyprzedaż 2009
    Od: "novaq" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Jerzy" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Coś mi mignęło, że dacia daje jakieś upusty ale też nie rzucające na
    > kolana.

    2000zł
    W Warszawie mają jeszcze z zeszłego roku, ale z tego co mnie interesowało
    (Sandero benzyna) to tylko wersja Laureate (najlepiej wyposażona) z klimą i
    lakierem metalic, tak że praktycznie tyle samo wyniesie wersja tegoroczna ze
    zwykłym lakierem a wersje słabiej wyposażone są jeszcze tańsze.
    A to już marzec...

    > --
    > pozdrawiam
    > kml