  • Data: 2010-03-08 06:59:42
    Temat: Re: Wyprzedaż 2009
    Od: "Jerzy" <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ten samochód kupiłeś?

    > Zaba jest tylko jedna i jest to Renault Twingo, auto kupione w Katowicach.
    Dokladnie to jutro zona odbiera wersje Wind+dodatkowe
    > wyposazeni+inne gratisy a do tego mozna to kupic w "kredycie" 50/50
    > Wiem ze sa rowniez inne auta z tamtego rocznika, np. nowa Thali, Clio, Megane(choc
    ten model to juz cena duzo wyzsza)

    Bardzo Ci dziękuję. Do Katowic trochę daleko. Muszę zobaczyć czy
    w Warszawie też by się jeszcze coś takiego nie znalazło.
    Problem w tym, że, jak już pisałem, informacje w Internecie na temat
    wyprzedaży przeważnie nie są aktualizowane.

    Pozdrowienia