  • 11. Data: 2012-03-01 21:04:57
    Temat: Re: Wyprawa do Czernobyla – Sektor Kontrolny 1 - HDR alert...
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Dla tych co nie lubia HDR-a zrobilem - HDR alert w tytule zeby uniknac postow
    > takich jak twoje.

    One nawet obok HDR nie lezaly. Uzycie jakiegos durnego programu lub
    plugina, ktory nie wiedziec czemu posiada mozliwosci tworzenia takich
    koszmarkow, nie ma nic wspolnego z sensownym uzyciem techniki HDR.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 12. Data: 2012-03-02 05:45:30
    Temat: Re: Wyprawa do Czernobyla &#8211; Sektor Kontrolny 1 - HDR alert...
    Od: "Sebastian Z." <s...@g...pl>

    marcin.STIG.saldat <s...@p...pl> napisał(a):

    > One nawet obok HDR nie lezaly. Uzycie jakiegos durnego programu lub
    > plugina, ktory nie wiedziec czemu posiada mozliwosci tworzenia takich
    > koszmarkow, nie ma nic wspolnego z sensownym uzyciem techniki HDR.

    Nie zgadles, ani nie durny program ani plugin koszmarki robilem w PSie i jesli
    wygladaja na koszmarki to 100% sie udalo, mialy byc koszmarne.

    Szeroki kat typu "prawie ryba" w 90% zdjeciach z saturacja koloru na 80%
    znudzil mi sie 5 lat temu ;)
    "sensowne" uzycie HDRa, za chwile bedzie sensowne uzycie aparatu, albo jakis
    inny sensowny nonsens, oszczedz sobie i nie tluamcz.

    Kazdy produkt ma swojego odbiorce moglo by sie wydawac ze to rozumiesz bo masz
    jakas tam firme, nie chcesz powiedziec ze zadowolisz kazdego...chociaz by z
    tego powodu ze twoje zdjecia chociaz bardzo ladne wszystkie sa takie same,
    wiec zaspokajasz tylko pewna czesc odbiorcow o takim samym "guscie"

  • 13. Data: 2012-03-02 06:10:21
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl>

    > One nawet obok HDR nie lezaly. Uzycie jakiegos durnego programu lub
    > plugina, ktory nie wiedziec czemu posiada mozliwosci tworzenia takich
    > koszmarkow, nie ma nic wspolnego z sensownym uzyciem techniki HDR.

    Ty do koszmarkow powinenes byc przyzwyczajony, tu masz ich cala mase, I jak
    sam widzisz mozna na tym zarobic.

    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/
    mag-seb048.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/
    mag-seb103.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/
    mag-seb252.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/
    mag-seb262.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/
    mag-seb268.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/
    mag-seb286.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/
    mag-seb306.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mk-slub/
    mk-wesele160.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mk-slub/
    mk-wesele245.jpg

    zeby nie bylo ze krytykuje, lody robisz ladne.

    http://www.saldat.pl/photos/marketing/produkty/2/gas
    tron-ml-38.jpg
    http://www.saldat.pl/photos/marketing/produkty/2/gas
    tron-ml-42.jpg

    ale to tez chyba wiecej PS-a niz samego loda&#8230;
    Jak sam widzisz ja wale koszmarki hobbystycznie a ty zawodowo. Gratuluje I
    nie bede wnikal w szczegoly czy uzywasz serokiego konta sensownie czy nie, nie
    moj cyrk nie moje malpy.

  • 14. Data: 2012-03-02 07:14:45
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 2, 1:10 am, " Sebastian Z." <s...@g...pl>
    wrote:

    > Ty do koszmarkow powinenes byc przyzwyczajony, tu masz ich cala mase, I jak
    > sam widzisz mozna na tym zarobic.
    >
    > http://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/
    mag-seb048.jpghttp://www.saldat.pl/photos/reportaz/s
    lubne/mag-seb/mag-seb103.jpghttp://www.saldat.pl/pho
    tos/reportaz/slubne/mag-seb/mag-seb252.jpghttp://www
    .saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-seb/mag-seb262
    .jpghttp://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mag-
    seb/mag-seb268.jpghttp://www.saldat.pl/photos/report
    az/slubne/mag-seb/mag-seb286.jpghttp://www.saldat.pl
    /photos/reportaz/slubne/mag-seb/mag-seb306.jpghttp:/
    /www.saldat.pl/photos/reportaz/slubne/mk-slub/mk-wes
    ele160.jpghttp://www.saldat.pl/photos/reportaz/slubn
    e/mk-slub/mk-wesele245.jpg

    O curwa, ale masakra.

    > zeby nie bylo ze krytykuje, lody robisz ladne.
    >
    > http://www.saldat.pl/photos/marketing/produkty/2/gas
    tron-ml-38.jpghttp://www.saldat.pl/photos/marketing/
    produkty/2/gastron-ml-42.jpg

> [...]
    > nie bede wnikal w szczegoly czy uzywasz serokiego konta sensownie czy nie, nie

    Jesli klienci placa za takie zdjecia, to faktycznie zasluguja na miano
    malp.

    ZD

  • 15. Data: 2012-03-02 17:05:04
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 2 Mar, 06:45, "Sebastian Z." <s...@g...pl>
    wrote:
    > marcin.STIG.saldat <s...@p...pl> napisał(a):
    > Szeroki kat typu "prawie ryba" w 90% zdjeciach z saturacja koloru na 80%
    > znudzil mi sie 5 lat temu ;)

    Szkoda by było żebyś z hdrdziury wychodził też 5 lat.

  • 16. Data: 2012-03-04 05:57:40
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl>

    Grzegorz Maj <g...@g...com> napisał(a):

    > Szkoda by by=B3o =BFeby=B6 z hdrdziury wychodzi=B3 te=BF 5 lat.

    Ciezko mi doscignac mistrzow, pracuje nad opanowaniem halos takich jak tobie
    udalo sie zrobic w zdjeciu kaluzy ponizej:(trzecie od lewej)

    http://www.grzegorzmaj.com/index.php?page=ap

    takie aureolki wprowadzaja jakis taki tajemniczy nastroj swietosci...

    kurde chyba bym nawet zaplacil zeby mi ktos pokazal jak ustawic photomatrixa
    zeby tak wyszlo fajowo...

  • 17. Data: 2012-03-04 18:17:28
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 4 Mar, 06:57, " Sebastian Z." <s...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > kurde chyba bym nawet zaplacil zeby mi ktos pokazal jak ustawic photomatrixa

    Lol, to nie moje:) zjechałeś innego fotografa :)
    tu są moje: http://www.flickr.com/photos/grzegorz_maj/

  • 18. Data: 2012-03-05 04:23:44
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl>

    Grzegorz Maj <g...@g...com> napisał(a):

    > 80%

    > t.

    > bie

    > ixa
    > >

    > Lol, to nie moje:) zjecha=B3e=B6 innego fotografa :)
    > tu s=B1 moje: http://www.flickr.com/photos/grzegorz_maj/

    chyba zagram w totka, ile Grzegorzow Maj robiacych zdjecia moze byc w naszym
    kraju? Tamtemu i tak sie nalezlo :)