eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizja › Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 48

  • 41. Data: 2012-08-13 12:59:58
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-13 11:48, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Mon, 13 Aug 2012 11:43:32 +0200, Trybun napisał(a):
    >
    >> Byłem ich klientem przez kilkanaście lat. Przejrzystość, jasne reguły.
    >> Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z uśmiechem do klienta. Przerywanie
    >> rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czegoś takiego
    >> nie praktykują.
    > Faktycznie, klienta który był klientem kilka lat przed założeniem firmy
    > należy traktować ze specjalną troską. Może nawet mu zafundować zakład
    > specjalnej troski?
    >

    Bez komentarza.


  • 42. Data: 2012-08-13 13:00:40
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-13 11:55, pawell32 pisze:
    > W dniu 2012-08-13 11:43, Trybun pisze:
    >> Byłem ich klientem przez kilkanaście lat. Przejrzystość, jasne reguły.
    >> Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z uśmiechem do klienta. Przerywanie
    >> rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czegoś takiego
    >> nie praktykują.
    >
    > zapomniałeś dodać iż tu masz 10 dni na odstapienie od umowy,
    > czego w polsacie nie ma
    >
    >
    >

    Oj nie wiem, chyba jednak Polsat nie jest świętą krową, a więc i jego
    obowiązuje prawo dotyczące sprzedaży wysyłkowej. A w nim wyraźnie stoi
    że klient robiący zakup korespondencyjnie może odstąpić od umowy w
    przeciągu 10ciu dni bez podawania przyczyn. Ale tu przecież nie o to
    chodzi, a o zwykłe perfidne naciąganie klienta, licząc na to że ów
    czegoś nie dopatrzy, nie zauważy.


  • 43. Data: 2012-08-13 13:13:28
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-13 13:00, Trybun pisze:
    > chodzi, a o zwykłe perfidne naciąganie klienta, licząc na to że ów
    > czegoś nie dopatrzy, nie zauważy.

    to też jest ciekawe.
    co złapali Cię za rękę na ulicy i kazali podpisać.
    i nadal nie wiem, gdzie to naciągactwo?
    a jak się nie możesz dogadać na infolini to poproś
    kogoś o pomoc.


    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux
    http://www.net-sat.pl e-mail: p...@n...pl


  • 44. Data: 2012-08-14 12:36:15
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-13 13:13, pawell32 pisze:
    > W dniu 2012-08-13 13:00, Trybun pisze:
    >> chodzi, a o zwykłe perfidne naciąganie klienta, licząc na to że ów
    >> czegoś nie dopatrzy, nie zauważy.
    >
    > to też jest ciekawe.
    > co złapali Cię za rękę na ulicy i kazali podpisać.
    > i nadal nie wiem, gdzie to naciągactwo?
    > a jak się nie możesz dogadać na infolini to poproś
    > kogoś o pomoc.
    >
    >

    Zakończmy lepiej tą wymianę zdań.


  • 45. Data: 2012-08-14 13:02:15
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 12:36:15 +0200, Trybun napisał(a):

    > Zakończmy lepiej tą wymianę zdań.

    tak, to byłby świetny pomysł, jakbyś wpadł na niego 6 dni temu.
    Wszyscy uważaliby Cię za zdecydowanie inteligentniejszego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 46. Data: 2012-08-14 14:09:49
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-14 13:02, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Tue, 14 Aug 2012 12:36:15 +0200, Trybun napisał(a):
    >
    >> Zakończmy lepiej tą wymianę zdań.
    > tak, to byłby świetny pomysł, jakbyś wpadł na niego 6 dni temu.
    > Wszyscy uważaliby Cię za zdecydowanie inteligentniejszego.
    >

    Czyli co chcesz powiedzieć, - trzeba nadinteligencji do interpretacji
    umowy w której nie uwzględniono wielu istotnych dla klienta szczegółów?

    Myślisz że jestem łasy na takie postrzeganie? Nieskromnie nadmienię że w
    dyskusjach usenetowych nigdy nie sięgam do pomocy dostępnej w necie i
    nie przestawiam znalezionych "prawd" jako swoich, jak to robi 90%
    użytkowników.


  • 47. Data: 2012-08-14 14:43:57
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 14:09:49 +0200, Trybun napisał(a):

    > Czyli co chcesz powiedzieć, - trzeba nadinteligencji do interpretacji
    > umowy w której nie uwzględniono wielu istotnych dla klienta szczegółów?
    >

    Nie, wystarczy być trochę inteligentniejszym od szympansa i czytać co się
    podpisuje, a nie bić pianę w internecie, nie mając o tym zielonego pojęcia.

    > Myślisz że jestem łasy na takie postrzeganie? Nieskromnie nadmienię że w
    > dyskusjach usenetowych nigdy nie sięgam do pomocy dostępnej w necie i
    > nie przestawiam znalezionych "prawd" jako swoich, jak to robi 90%
    > użytkowników.

    No tak, że nie sięgasz, to się już okazało aż nadto boleśnie. Lepiej bić
    pianę niż sięgnąć do gotowej informacji. I trudno, żebyś przedstawiał jako
    swoje coś, czego znalezienie cię przerasta.

    Myślę, że spokojnie znajdziecie wspólny język z Pszemolem i Animką.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 48. Data: 2012-08-21 21:31:16
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-14 14:43, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Tue, 14 Aug 2012 14:09:49 +0200, Trybun napisał(a):
    >
    >> Czyli co chcesz powiedzieć, - trzeba nadinteligencji do interpretacji
    >> umowy w której nie uwzględniono wielu istotnych dla klienta szczegółów?
    >>
    > Nie, wystarczy być trochę inteligentniejszym od szympansa i czytać co się
    > podpisuje, a nie bić pianę w internecie, nie mając o tym zielonego pojęcia.
    Lubisz imponować swoim intelektem..? Zresztą po co pytam - widać że
    jesteś dumny z poczucia wyższości intelektualnej nad nad przeciętnym
    pawianem. Tylko czy to duma nie na wyrost trochę?

    >
    >> Myślisz że jestem łasy na takie postrzeganie? Nieskromnie nadmienię że w
    >> dyskusjach usenetowych nigdy nie sięgam do pomocy dostępnej w necie i
    >> nie przestawiam znalezionych "prawd" jako swoich, jak to robi 90%
    >> użytkowników.
    > No tak, że nie sięgasz, to się już okazało aż nadto boleśnie. Lepiej bić
    > pianę niż sięgnąć do gotowej informacji. I trudno, żebyś przedstawiał jako
    > swoje coś, czego znalezienie cię przerasta.
    >
    > Myślę, że spokojnie znajdziecie wspólny język z Pszemolem i Animką.
    >
    I znowu to przerośnięte ego daje znać o sobie...

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: