  • 31. Data: 2012-08-13 11:15:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-13 11:11, Trybun pisze:
    > Mam nadzieją że istotnie wyolbrzymiam. Jednak próba samego zorientowania
    > się w mechanizmie wypowiadania umowy w tej firmie pokazała że mogą
    > zaistnieć problemy. No niestety, mimo że punktów sprzedaży tv 'n' jest
    > sporo w pobliżu, to w nich nikt nie chce nawet rozmawiać na temat inny
    > niż podpisywanie nowej umowy.

    to jakiś ewenement. ja u siebie nie znam takiego.

    > Wszyscy wysyłają do autoryzowanego salonu,
    > a taki najbliższy znajduje się w odległym o 100km Poznaniu.

    nie słyszałem o czymś takim. jedynie zwrot/wymiane sprzętu
    można zrealizować wyłącznie w "punkcie serwisowym"

    > I tak nawiasem - "Cyfra+" to zupełnie inna liga niż "N" czy "Polsat".

    no nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 32. Data: 2012-08-13 11:35:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Aug 2012 11:11:32 +0200, Trybun napisał(a):

    > Bez komentarza.

    Bardzo serdecznie przepraszam, że posądzałem cię o umiejętność czytania ze
    zrozumieniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2012-08-13 11:41:30
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-13 11:12, pawell32 pisze:

    > teraz to Ty pier....
    > umowa jest czytelna. nie wiem do kogo masz pretensje,
    > nie czytałeś co podpisujesz?

    Złodziej okradający ludzi w grze w trzy karty to też wg. Ciebie ktoś do
    kogo nie można mieć pretensji? Moje pretensje są do tych co to chyba nie
    potrafią robić uczciwych interesów, a także do tych co im na takie
    rzeczy pozwalają - czyli sowicie opłacanych przez konsumentów organów
    ścigania wszelakiego bandytyzmu.

    Widzisz, tak to jest przeważnie że gdy się podpisuje umowę to na to czy
    jest w niej informacja nt. wypowiedzenia mało się zwraca uwagę. Na dzień
    dzisiejszy gdybym miał podpisać umową z kimś w stylu Polsatu bądź N to
    na pewno nie poprzestałbym na jednokrotnym jej przeczytaniu.

  • 34. Data: 2012-08-13 11:43:32
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-13 11:15, pawell32 pisze:

    > to jakiś ewenement. ja u siebie nie znam takiego.

    No cóż..

    > nie słyszałem o czymś takim. jedynie zwrot/wymiane sprzętu
    > można zrealizować wyłącznie w "punkcie serwisowym"

    Czyli co? Napisać na nich skargę że nie wywiązują się ze swoich obowiązków?

    > no nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć

    Byłem ich klientem przez kilkanaście lat. Przejrzystość, jasne reguły.
    Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z uśmiechem do klienta. Przerywanie
    rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czegoś takiego
    nie praktykują.

  • 35. Data: 2012-08-13 11:48:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Aug 2012 11:43:32 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z uśmiechem do klienta. Przerywanie
    > rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czegoś takiego

    Faktycznie, klienta który był klientem kilka lat przed założeniem firmy
    należy traktować ze specjalną troską. Może nawet mu zafundować zakład
    specjalnej troski?

  • 36. Data: 2012-08-13 11:54:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-13 11:41, Trybun pisze:

> [...]
    > potrafią robić uczciwych interesów, a także do tych co im na takie
    > rzeczy pozwalają - czyli sowicie opłacanych przez konsumentów organów

    dziwne rzeczy opowiadasz.
    zawsze sprawdzam warunki wypowiedzenia i okres na
    jaki mam zobowiązanie.
    sprzedawca jest do tego zobowiązany.
    jak chodzi o n, zawsze było to w aktualnej
    promocji, więc nigdy nie było podpisywania w ciemno.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 37. Data: 2012-08-13 11:55:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-13 11:43, Trybun pisze:
> [...]
    > Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z uśmiechem do klienta. Przerywanie
    > rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czegoś takiego

    zapomniałeś dodać iż tu masz 10 dni na odstapienie od umowy,
    czego w polsacie nie ma

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 38. Data: 2012-08-13 11:56:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-13 11:43, Trybun pisze:

    > Byłem ich klientem przez kilkanaście lat.

    byłeś klientem n-ki kilkanaście lat?
    to wiele wyjaśnia ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 39. Data: 2012-08-13 12:58:45
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-13 11:56, pawell32 pisze:

    > byłeś klientem n-ki kilkanaście lat?
    > to wiele wyjaśnia ;-)

    Canalal+ a później Cyfry+

  • 40. Data: 2012-08-13 12:59:39
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-13 11:54, pawell32 pisze:

> [...]
    > sprzedawca jest do tego zobowiązany.
    > jak chodzi o n, zawsze było to w aktualnej
    > promocji, więc nigdy nie było podpisywania w ciemno.

    Faktycznie dziwne.. Z tego wszystkiego pofatygowałem się na strych po
    opakowanie i karton od dekodera Nki. A tam na spodzie leży sobie złożona
    kartka - trzecia strona umowy. I rzeczywiście wprowadziłem Cię w błąd -
    jest wzmianka o trzymiesięcznym wypowiedzeniu. Ale niestety nic więcej -
    czym grozi brak wypowiedzenia i jednoczesnego niepodpisania nowego
    cyrografu. O tym gdzie mam ew. zwrócić tuner itd itp. Tak więc nie jest
    tak całkowicie Nka rozgrzeszona.