eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipWypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNERe: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
    Date: Sat, 19 May 2007 10:43:55 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 19
    Message-ID: <f2md8f$29qg$1@news2.ipartners.pl>
    References: <f2bqj9$qef$1@nemesis.news.tpi.pl> <f2dtiq$gd1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <f2eibd$fv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@m...ipartners.pl>
    <m...@m...lodz.pl>
    <1...@m...ipartners.pl>
    <p...@i...pl> <f2k6rv$10ej$1@news2.ipartners.pl>
    <p...@i...pl> <f2kb5b$136m$1@news2.ipartners.pl>
    <p...@i...pl> <f2km1d$19j6$1@news2.ipartners.pl>
    <p...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89-174-41-59.ibd.gtsenergis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1179564111 75600 89.174.41.59 (19 May 2007 08:41:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 May 2007 08:41:51 GMT
    In-Reply-To: <p...@i...pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 000741-4, 2007-05-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:81935
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Gackiewicz pisze:

    > Nie, to nie wystarczy, jeśli koniecznie chcesz mieć "jasno określone
    > parametry usługi" na współdzielonym hostingu.
    >

    Ale zrozum, że to nie ja (jako użytkownik) tego chcę. Tego potrzebujesz
    Ty, jako ten, który podpisał umowę, świadczy usługę i bierze za to
    pieniądze. I jako ten, który chce mieć jakąkolwiek szansę wykręcenia się
    od takiej umowy w przypadku uciążliwego (z technicznego punktu widzenia)
    klienta.

    Konstruuje się różnego rodzaju "fair use policy", które mają zastępować
    opis oferty. Jeżeli są mądrze zrobione, to pół biedy, natomiast w
    większości przypadków to, co widziałem działa na zasadzie "nie bo nie" i
    - w przypadku natrafienia na klienta, który zna swoje prawa - nie mają
    szansy obronić się np. przed sądem.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: