eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipWypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE › Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
    Date: Fri, 18 May 2007 15:53:46 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 46
    Message-ID: <f2kb5b$136m$1@news2.ipartners.pl>
    References: <f2bqj9$qef$1@nemesis.news.tpi.pl> <f2dtiq$gd1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <f2eibd$fv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@m...ipartners.pl>
    <m...@m...lodz.pl>
    <1...@m...ipartners.pl>
    <p...@i...pl> <f2k6rv$10ej$1@news2.ipartners.pl>
    <p...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.131.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1179496427 36054 217.153.131.226 (18 May 2007 13:53:47
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 May 2007 13:53:47 GMT
    In-Reply-To: <p...@i...pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:81929
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Gackiewicz napisał(a):
    > Dnia Fri, 18 May 2007 14:40:30 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    >> Jak nie wiesz, co i jak robisz, to może lepiej nie zaczynać.
    >
    > Czy powyższe oznacza: "jestem adminem i takie rzeczy się robi bardzo
    > łatwo i tanim kosztem", czy raczej "jestem klientem i usługodawca
    > powinien to i tamto"?
    > Bo nie bardzo rozumiem, jak mam traktować ten komentarz.

    Akurat w pewnym sensie dwojako :-) Czasem występuję jako usługodawca,
    czasem jako usługobiorca.

    >
    >> Usługodawcy, ktory pewnego pieknego dnia wywiesza kartkę "tych panstwa
    >> nie obsługujemy" nie można traktować poważnie.
    >
    > Ale dlaczego zaraz "nie obsługujemy". Obsługujemy, ale w trosce o jakość
    > usług świadczonych dla swoich x set/tysięcy klientów proponujemy
    > obciążającemu klientowi usługę, z której korzystając nie zaszkodzi
    > pozostałym. Jeśli to jest wykonane zgodnie z regulaminem, to nie widzę
    > problemu.
    >

    Czy w tym regulaminie są kryteria pozwalające klientowi ocenić
    (abstrahując od stopnia jego zaawansowania technicznego) czy usługa
    spełnia jego wymagania? Jeżeli tak, to OK, ale do tej pory nikt o tym
    nie wspominał.

    Natomiast zapis równoważny "będziemy świadczyc usługi do momentu, gdy
    uznamy że jej nie możemy świadczyć" jest ewidentnym naruszeniem praw
    klienta, z pełnymi konsekwencjami. Opisany tu sposób "proponowania"
    zmiany umowy pod rygorem jej zerwania kwalifikuje się do sądu cywilnego,
    i wszystko.

    >> Nienależyte świadczenie usługi również.
    >
    > Co znaczy nienależyte?. Czy pozostawienie zasobożercy w spokoju, kosztem
    > pozostałych x set/tysięcy klientów to należyte świadczenie usługi, czy
    > nie?
    >

    Jako usługobiorca oceniam świadczenie usługi ze swojego punktu, a nie
    reszty kuli ziemskiej i okolic.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: