-
1. Data: 2011-08-17 18:55:49
Temat: Wypowiedzenie umowy
Od: "Ł.W." <k...@j...pl>
Witam,
Mam blueconnect-a, umowa do 20.01.2012, już wypowiedziana łącznie z
deklaracją, że nie życzę sobie żadnych propozycji przedłużenia. Po
przeliczeniach doszedłem do wniosku, że taniej będzie mi zapłacić karę
umowną w tej chwili, niż płacić za coś, z czego nie korzystam.
Pytanie: czy da się cofnąć wcześniej złożone wypowiedzenie a następnie
złożyć ponownie z inną datą?
-
2. Data: 2011-08-17 19:25:48
Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
Od: Florian <e...@g...pl>
W dniu 2011-08-17 20:55, "Ł.W." pisze:
> Pytanie: czy da się cofnąć wcześniej złożone wypowiedzenie a następnie
> złożyć ponownie z inną datą?
tak
--
Florian
-
3. Data: 2011-08-17 20:12:48
Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
On 2011-08-17 20:55, "Ł.W." wrote:
> Witam,
>
> Mam blueconnect-a, umowa do 20.01.2012, już wypowiedziana łącznie z
> deklaracją, że nie życzę sobie żadnych propozycji przedłużenia. Po
> przeliczeniach doszedłem do wniosku, że taniej będzie mi zapłacić karę
> umowną w tej chwili, niż płacić za coś, z czego nie korzystam.
> Pytanie: czy da się cofnąć wcześniej złożone wypowiedzenie a następnie
> złożyć ponownie z inną datą?
Jezeli umowa wygasa w przod od wypowiedzenia /miesiac, dwa/ jak
najbardziej. Tyle ze w pewnych sytuacjach mozesz spotkac sie z
technicznymi problemami i konieczne bedzie dochodzenie swoich racji /co
sie zazwyczaj udaje/
Przyklad wywpowiedzenie umowy z TP, nastepnie cofniecie w czasie jej
trwania spowodowalo to, ze TP odlaczyla DSL'a, a dzieki swojej
zinformatyzowanej infrastrukturze ponad miesiac zajelo im podlaczenie
ponowne. Oczywiscie ich wina, zaplacili odszkodowanie, ale trzeba sie
liczyc z burdelem w telekomach.
--
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/
-
4. Data: 2011-08-18 13:40:59
Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
Od: "Ł.W." <k...@j...pl>
W dniu 2011-08-17 22:12, Rafał Łukawski pisze:
> Tyle ze w pewnych sytuacjach mozesz spotkac sie z
> technicznymi problemami i konieczne bedzie dochodzenie swoich racji /co
> sie zazwyczaj udaje
>
> Przyklad wywpowiedzenie umowy z TP, nastepnie cofniecie w czasie jej
> trwania spowodowalo to, ze TP odlaczyla DSL'a, a dzieki swojej
> zinformatyzowanej infrastrukturze ponad miesiac zajelo im podlaczenie
> ponowne. Oczywiscie ich wina, zaplacili odszkodowanie, ale trzeba sie
> liczyc z burdelem w telekomach.
>
>
Jeśli chodzi o mnie i T-Mobile, to niestety albo jestem jakimś
pechowcem, albo w tak zwanym dziale technicznym pracują jakieś nieuki. W
żadnej innej sieci której byłem abonentem, nie miałem tyle problemów,
ale to temat na niezłe wypracowanie.
W każdym razie dzięki za ostrzeżenie.
-
5. Data: 2011-08-18 14:19:36
Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik ""Ł.W."" napisał w wiadomości grup
>Jeśli chodzi o mnie i T-Mobile, to niestety albo jestem jakimś
>pechowcem, albo w tak zwanym dziale technicznym pracują jakieś
>nieuki. W żadnej innej sieci której byłem abonentem, nie miałem tyle
>problemów, ale to temat na niezłe wypracowanie.
Poprosimy :-)
Ja tam z Era mialem niewiele problemow ( a to juz duzy plus) i byly
dobrze zalatwiane.
W wypowiedzeniu byl jeden kruczek - od momentu zarejestrowania
wypowiedzenia blokuja punkty Premia.
Wiec najpierw wydac, a potem wypowiadac.
J.
-
6. Data: 2011-08-18 18:29:06
Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
Od: "Ł.W." <k...@j...pl>
W dniu 2011-08-18 16:19, J.F pisze:
> W wypowiedzeniu byl jeden kruczek - od momentu zarejestrowania
> wypowiedzenia blokuja punkty Premia.
> Wiec najpierw wydac, a potem wypowiadac.
>
> J.
>
Akurat nigdy się nie zarejestrowałem w programie Era Premia(sam nie wiem
czemu), mimo że rachunki były w okolicach 100 zł.
Przemyślałem sprawę i załatwię temat w 2 etapach, mianowicie jutro cofnę
wypowiedzenie które już jest złożone i poczekam kilka dni do końca
okresu rozliczeniowego, żeby wszystko w SYSTEMIE (TFU!) się
ustabilizowało. Następnie złożę wypowiedzenie. I tu pojawiają się pytania:
1) Okres rozliczeniowy kończy się 24 dnia miesiąca i zaczyna 25. Jeśli
złożę wypowiedzenie na dzień 25, będę musiał zapłacić za ten 1 dzień czy
za cały miesiąc z góry czy w ogóle nic za 25sierpnia->24września? Czy
też zakończyć umowę 24sierpnia? Pytanie może dziwne, ale dla mnie istotne.
2) Czy wypowiedzenie musi być złożone wcześniej, tak aby ono dotarło do
operatora, czy mogę złożyć (24)25 sierpnia (wysłanie faksem w salonie
firmowym) i (24)25 sierpnia nie mieć już tej umowy?
3) Jak wygląda sprawa zapłaty za tę imprezę. Kara umowna dołączona jest
do ostatniej faktury, czy może być uiszczona na miejscu w salonie?