  • Data: 2010-08-28 00:14:53
    Temat: Re: Wyposażenie NOKII 5230 NAVI
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał
    > Skąd założenie, że ja kupiłem N5230?

    Nie gadam o N5230. Rozmawiam z Tobą. Nie tylko o N5230. O N. ogólnie.
    Może tak być? :)

    > Cóż, do Androida kabel nie bardzo jest potrzebny (choć w pudełku ze
    > moją Spicą był), ale Symbian o wiele częściej domaga się połączenia
    > z kompem za pomocą kabla.

    Śmiem twierdzić, że to właśnie do Androida bez kabla nie podchodź. Mam
    Sapphire czyli Magic 32A.

    > Widzisz, ja wolę kupić kabelek za cenę która jest mniej więcej
    > realnym miernikiem jego wartości. Dlatego 25 zł uważam za gruuuubą
    > przesadę, nawet jeśli w portfelu noszę większą kwotę.

    A co powiesz na kabelek Nokii Ładowanie+Synchro=jedno za ponad 100 zł?

    > W szufladzie mam kilka kabli miniUSB a nie microUSB! Od kilku lat
    > miniUSB strał się standardem - mogłem za jego pomocą połączyć i
    > aparat i telefon (np. e51) i empetrójkę a tu nagle microUSB staje
    > się standardem.

    No to się dostosuj. Albo zgiń ;)

    > Czy koszt produkcji i dystrybucji kabla microUSB istotnie różni się
    > od miniUSB? IMHO nie.

    Oczywiście, że nie.
    Ale to jest tak jak z państwowością. Kochasz Polskę? Więc płać
    podatki.
    Kochasz Markę Samochodu? Więc płać za serwis.

    A myślałem, że w tym gronie to ja jestem idealistą ;)))

    M.